Google+
Home » Social » Atenție la hotelul pe care-l alegeți!

Atenție la hotelul pe care-l alegeți!

de Mihaela NICULESCU

Goana după încasări tot mai mari îi determină pe unii operatori de turism de pe litoral să încalce regulile, întărindu-le și mai mult turiștilor convingerea că în România se face un turism de calitate îndoielnică.

Zilele trecute, câțiva bârlădeni s-au confruntat cu probleme de cazare, deși își cumpăraseră din vreme bilete de odihnă prin agenție. Stațiunea în care s-a petrecut acest lucru este Eforie Nord, iar hotelurile, aceleași care au apărut pe posturile naționale de televiziune și care au încasat amenzi de zeci de mii de lei de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
„S-a întâmplat la câteva agenții din Bârlad și chiar agenția pe care o reprezint s-a confruntat până acum cu un caz. Le-am făcut rezervare clienților, au plătit biletul, am primit și confirmarea și voucherul, dar, ajunși la un hotel de două stele din Eforie Nord, li s-a spus că nu mai sunt camere. M-au sunat, am luat legătura cu hotelul și după un schimb mai dur de replici au reușit să fie cazați până la urmă. Nu este normal ca turiștii și agențiile să aibă de suferit din cauza incompetenței unor hotelieri, care neagă chiar și faptul că au emis un voucher”, ne-a declarat reprezentantul unei agenții de turism din Bârlad.
La această oră, agențiile de turism din Bârlad abia mai fac față turiștilor, unele nemaiavând bilete pentru nici un hotel, indiferent de numărul de stele, pentru săptămâna următoare. Valul de turiști de pe litoralul românesc este deosebit de mare, iar hotelierii profită la maximum.
Cu excepția agențiilor de turism, pentru care prețurile au fost fixate la finele anului trecut, hotelierii stabilesc cum vor prețurile la recepție și cu siguranță vor scumpi cazarea, chiar și în extrasezon. Vremea foarte caldă se menține și în septembrie și în octombrie, așa că ea va hotărî care va fi prețul cazării la recepție. Hotelierii trag cât pot să încaseze cât mai mult, așa că programul social „Litoralul pentru toți” a fost lăsat deoparte deocamdată.
„De regulă, în fiecare an la această dată știam care este oferta pentru programul social «Litoralul pentru toți», care începea la 1 septembrie. Vara aceasta, se pare că hotelierii vor aloca mai puține camere pentru programul social, sau îl vor amâna cu câteva săptămâni”, a mai declarat reprezentantul agenției de turism.
Un lucru e sigur – dacă plecați în concediu la mare, și ați luat bilete prin agenții, nu vă uitați voucherul acasă, iar dacă întâmpinați probleme la cazare, sunați reprezentantul agenției. Pentru siguranță, notați-vă și numărul de telefon al ANPC pentru a-i contacta.

Comments

comments

de Mihaela NICULESCU Goana după încasări tot mai mari îi determină pe unii operatori de turism de pe litoral să încalce regulile, întărindu-le și mai mult turiștilor convingerea că în România se face un turism de calitate îndoielnică. Zilele trecute, câțiva bârlădeni s-au confruntat cu probleme de cazare, deși își cumpăraseră din vreme bilete de odihnă prin agenție. Stațiunea în care s-a petrecut acest lucru este Eforie Nord, iar hotelurile, aceleași care au apărut pe posturile naționale de televiziune și care au încasat amenzi de zeci de mii de lei de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). „S-a întâmplat…

Review Overview

User Rating: Be the first one !

About Simona Vasile

%d blogeri au apreciat: