Google+
Home » Monden » «Da, mama!» devine «Yes, Mother!» | Decizie cu profit internațional a Deliei Matache

«Da, mama!» devine «Yes, Mother!» | Decizie cu profit internațional a Deliei Matache

Delia își va trage majoritatea pieselor în engleză, ca să poată începe campania de promovare internațională. 

delia-matacheDupă ce a cucerit în propria țară cam tot ce se putea, anul 2015 fiind, fără îndoială, anul Deliei Matache, artista și-a făcut deja strategia pentru viitorul apropiat. Una care are ca țintă piața muzicală internațională! Astfel că artista își va “exporta” muzica și imaginea în toate colțurile lumii, dar pentru asta trebuie să apeleze și la câteva trucuri. Mai precis, să-și cânte hiturile în limba maternă doar în țară, iar afară, în engleză.

Astfel că și deja celebra și controversata melodie “Da, mama!” va deveni, în curând, “Yes, Mother!”. “La anul, imediat după vacanța din Asia, Delia va începe o campanie agresivă de promovare internațională. Va lucra cu un cunoscut producător de peste hotare și va scoate mai mult piese în engleză și-n alte limbi de circulație internațională, pentru că afară asta se cere. Deja a avut concerte în mai multe țări și în această perioadă, ultimul în Austria, chiar weekendul ce tocmai s-a încheiat”, a declarat, pentru Libertatea, o persoană din staff-ul artistei.

Încasări pe ultima sută de metri

În afara contractelor pe care le-a semnat deja pentru concertele din această lună plină în evenimente, Delia Matache produce bani frumoși chiar și din… colind și publicitate. Mai precis, artista va merge să cânte în casele anticolindătorilor. Este, practic, vorba despre o campanie lansată de un mall din Capitală, în urma căreia Delia se va alege cu un onorariu frumușel.

Sursa; libertatea.ro

Comments

comments

Delia își va trage majoritatea pieselor în engleză, ca să poată începe campania de promovare internațională.  După ce a cucerit în propria țară cam tot ce se putea, anul 2015 fiind, fără îndoială, anul Deliei Matache, artista și-a făcut deja strategia pentru viitorul apropiat. Una care are ca țintă piața muzicală internațională! Astfel că artista își va “exporta” muzica și imaginea în toate colțurile lumii, dar pentru asta trebuie să apeleze și la câteva trucuri. Mai precis, să-și cânte hiturile în limba maternă doar în țară, iar afară, în engleză. Astfel că și deja celebra și controversata melodie “Da, mama!”…

Review Overview

User Rating: Be the first one !

About Mihai Vasile

%d blogeri au apreciat: