Home » Social » E.ON recidivează în prostie, dar nici că-i pasă – O scrisoare pierdută – partea a II-a

E.ON recidivează în prostie, dar nici că-i pasă – O scrisoare pierdută – partea a II-a

de Mihaela NICULESCU

E.ON Moldova n-a învățat nimic din experiența prin care au trecut acum mai bine de un an, când sute de vasluieni și-au putut ridica facturile la energie electrică din WC-uri, baruri și containere. N-a învățat nimic, dar nici nu poate fi acuzată că o doare în cot că ne simțim sfidați și batjocoriți pe banii noștri. În foamea sa după bani, compania E.ON  a renunțat iarăși la serviciile Poștei Române și, de o lună, a încheiat contract cu o altă firmă de curierat care să ducă facturile clienților. Rezultatul: un nou val de nemulțumiri din partea clienților săi care au avut surpriza de a nu fi intrat în posesia facturilor de gaz și electricitate.

„Oamenii întreabă din ce în ce mai des, în ultima lună, ce se întâmplă cu facturile care nu mai ajung la destinație. Au reclamat neseriozitatea poștașilor neștiind, de fapt, că Poșta nu mai distribuie aceste facturi. Unii factori poștali ne-au semnalat faptul că au găsit zeci de facturi aruncate la întâmplare în casa scărilor. Am înțeles că nemulțumiri verbale se înregistrează și la sediile E.ON Vaslui și Bârlad. Sunt oameni care nu se pot deplasa și nu au cum să știe cât au de plată”, ne-a declarat Nicuță Marcu, directorul Oficiului Județean de Poșta Vaslui.

La Bârlad, numeroase persoane ne-au contactat la redacție în ultima săptămână și ne-au semnalat situația neplăcută cu care se confruntă. Oamenii se tem că va dura câteva luni bune, așa cum s-a întâmplat anul trecut, când și-au găsit facturile aruncate pe stradă. Reprezentanții E.ON, pretind că n-au habar că în județ există probleme cu distribuirea facturilor.

„Sunteți primul jurnalist și primul client al nostru care ne-a adus la cunoștință acest aspect”, a declarat Corneliu Zaiț, purtător de cuvânt al E.ON.

Ca să vezi! Și să nu crezi!

About Tehno Redactor

%d blogeri au apreciat: