Google+
Home » Administratie » Biroul Pașapoarte de la Bârlad își suspendă activitatea din pricina … unui vecin. Bârlădenii vor trebui să bată iarăși drumurile la Vaslui!

Biroul Pașapoarte de la Bârlad își suspendă activitatea din pricina … unui vecin. Bârlădenii vor trebui să bată iarăși drumurile la Vaslui!

Punctul Mobil al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple (SPCEEPS) de la Bârlad își suspendă activitatea, a anunțat Prefectura Vaslui printr-un comunicat de presă remis redacției Est News, în cursul zilei de astăzi.

”Măsura a fost luată după ce unul dintre locatarii imobilului, pus la dispoziție de Primăria municipiului Bârlad pentru Punctul de Lucru Mobil, a refuzat să semneze pentru instalarea unei antene de către Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), care să permită preluarea cererilor online”, se precizează în comunicat.

Din noiembrie 2017, Biroul pașapoarte funcționează în Cartierul Gară, în vecinătatea Școlii ”George Tutoveanu” (Școala nr. 11) la parterul aceluiași bloc în care se află Serviciul de Evidență a Populației, precum și Poliția Locală (strada George Enescu nr. 4, bloc G2).

În aceste condiții, solicitanții de pașapoarte sunt așteptați doar la sediul SPCEEPS din municipiul Vaslui.

Cetățeanul are posibilitatea preschimbării pașaportului și înainte de expirarea termenului de valabilitate, fiind invitat să se programeze pentru depunerea cererii de eliberare a pașaportului, atât online, cât și la sediul SPCCEPS în baza unui tichet de programare obținut în ziua în care se solicită depunerea cererii pentru pașaport.

”Totodată vă rugăm să luați în considerare schimbările legislative ce se preconizează a intra în vigoare de anul acesta, și anume:

-termenul de valabilitate al pașapoartelor simple electronice pentru persoanele care au împlinit vârsta de 25 de ani va fi de 10 ani;

-eliberarea pașaportului simplu temporar, pentru cazurile în care cetățenii declară că nu doresc eliberarea unui pașaport simplu electronic, se va realiza în termenul legal prevăzut pentru eliberarea unui pașaport simplu electronic;

-eliberarea pașaportului simplu temporar, într-un termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii, va fi posibilă în cazurile prevăzute și de legislația actuală (ex.: călătoria în state între care există stare de beligeranță ori conflict diplomatic, pașaportul care conține vize valabile, dar ca urmare a epuizării filelor destinate aplicării acestora călătoria în acel stat sau în alte state decât cele care au emis vizele nu mai este posibilă sau titularul a depus pașaportul pentru obținerea unor vize), precum și pentru situațiile OBIECTIVE-DOVEDITE CU DOCUMENTE-în care, din motive de sănătate, familiale sau profesionale, este necesară și urgentă prezența persoanei pe teritoriul altui stat și nu există timpul necesar pentru emiterea unui pașaport simplu electronic.

  Având în vedere problematica întâmpinată în vara anului 2017, când au fost înregistrate întârzieri majore, atât la nivelul serviciului, cât și la nivelul întregii țări, cu privire la programarea persoanelor pentru depunerea documentelor de eliberare a pașaportului simplu, dorim ca în perioada de vârf a anului 2018 să venim în întâmpinarea cetățeanului cu o serie de măsuri adaptate cerințelor acestuia, după cum urmează:

-suplimentarea  numărului de programări, prin utilizarea la capacitate maximă a celor 3 stații fixe existente, la un interval mediu de 7 minute;

-prelungirea programului de lucru cu publicul de la 8 ore zilnic la 10 ore zilnic, în funcție de solicitările adresate;

Începând cu data de 01 aprilie 2017 puteți opta pentru livrarea pașaportului direct acasă, prin CN Poșta Română SA, pentru numai – 9,52 lei (TVA inclus), – oriunde în România, plata la livrare!”, menționează Prefectura în comunicatul de presă.

Comments

comments

About Simona Vasile

%d blogeri au apreciat: