Google+
Home » Invatamant » Oameni care știu ce înseamnă performanța ajută un elev de la „Codreanu” să beneficieze de o bursă în Canada

Oameni care știu ce înseamnă performanța ajută un elev de la „Codreanu” să beneficieze de o bursă în Canada

de Mihaela NICULESCU

Premiul „Cel mai bun plan de afaceri”, acordat în cadrul competiției Business Plan Challenge și obținut recent de o echipă a Colegiului Național „Gheorghe Roșca Codreanu”, a sensibilizat câțiva oameni de afaceri, care au sponsorizat deplasarea celui de-al doilea elev în Canada, la Ontario.

Performanța echipei „Traddis” de la colegiul bârlădean (Cosmin Sava, George Baciu și Daniel Toporaș) în cadrul competiției „Jar Company of The Year” i-a adus acesteia o bursă de pregătire în Canada. Din păcate, organizatorii nu sponsorizează decât un elev al echipei și pe profesorul coordonator, în acest caz Rodica Stoide.

Daniel Toporaș a considerat că nu a avut o implicare atât de mare în proiect ca a celorlalți colegi ai săi din clasa a X-a, Cosmin și George, așa că s-a retras. Ceilalți doi însă au spus că vor merge împreună sau deloc. Calitățile lor antreprenoriale i-au ajutat să găsească sponsori care să facă posibilă prezența ambilor în tabăra din Ontario. Până ieri, strânseseră mai mult de jumătate din suma necesară, care trebuia trimisă până pe 15 iunie. Restul, până la 3.000 de euro, vor trebui achitați luna viitoare. Au stabilit mai multe contacte și au speranțe foarte mari că vor reuși să strângă banii. Au apelat și la Primărie, dar deocamdată așteaptă răspuns.

În ședința de Consiliu Local din luna aceasta ar putea fi supus votului un proiect de hotărâre prin care să fie alocată o sumă pentru sprijinirea merituoșilor elevi de la „Codreanu”, din bugetul local.

Tabăra de pregătire în domeniul leadershipului și businessului va avea loc în luna august, iar cei doi elevi au motive să spere că vor reuși să ajungă împreună în Canada, alături de profesoara lor coordonatoare. Vă reamintim că echipa „Traddis” a fost premiată pentru planul de afaceri pe care l-a conceput, dezvoltat și implementat. A realizat tricouri cu motive tradiționale reinterpretate, cărți de vizită și materiale de prezentare a produselor create. Deocamdată, membrii echipei sunt minori, dar de îndată ce vor împlini 18 ani, băieții se gândesc să dezvolte o mică afacere din vânzarea online a produselor realizate.

About Mihai Vasile

%d blogeri au apreciat: