Google+
Home » Social » Esti gravida? Iata care sunt alimentele recomandate in timpul sarcinii!

Esti gravida? Iata care sunt alimentele recomandate in timpul sarcinii!

Orice viitoare mamica isi doreste sa faca tot ce ii sta in putinta pentru ca sarcina sa descurga fara probleme. Alimentatia echilibrata, lipsa emotiilor negative si a stresului sunt printre lucrurile pe care trebuie sa le aibe in vedere orice femeie.

Daca si tu astepti venirea pe lume a bebelusului, trebuie sa ai grija in primul rand de tine si de organismul tau. Dupa cum probabil stii, exista alimente foarte benefice pentru tine in aceasta perioada, dar si alimente interzise de catre medici, care iti pot face rau. Pe langa dieta, evitarea stresului este si ea foarte importanta. Exista si platforme online care te pot ajuta sa obtii mai multe informatii si sfaturi despre cele noua luni, de unde poti afla mai multe despre celulele stem, de exemplu, pentru a te gandi din timp la toate lucrurile din timpul si de dupa momentul nasterii! Astfel, vei fi mai linistita si lipsita de griji!

Afla care sunt alimentele recomandate de specialisti pentru o sarcina fara probleme

  1. Ceaiurile

Pentru ca hidratarea este foarte importanta, pe tot parcursul vietii, nu numai cat timp esti insarcinata, poti incerca sa bei ceaiuri din plante care iti ofera si alte beneficii. Insa, exista cateva tipuri de astfel de bauturi de care nu trebuie sa abuzezi. De exemplu, ceaiul de menta in sarcina poate ajuta la relaxarea ta, insa consumul indelungat poate avea cateva efecte nedorite asupra bebelusului. Este bine sa ceri sfatul medicului tau in legatura cu plantele cele mai potrivite pentru tine, in functie de organismul tau!

  1. Cereale integrale

Cerealele integrale sunt o sursa naturala si foarte bogata de fibre, minerale si vitamine si te ajuta la mentinerea unei stari de sanatate foarte buna. Fie ca alegi sa le consumi in paine sau sub o alta forma, cat timp esti gravida, acestea nu trebuie sa lipseasca din dieta ta!

  1. Fructe si legume

In timpul sarcinii, este bine sa eviti fructele si legumele din conserve, mai ales din cele care se gasesc pe rafturile magazinelor, si sa le consumi intr-o stare cat mai naturala sau in compot facut in casa. Este indicat sa ai la fiecare masa macar o portie mica de legume, pentru ca organismul tau sa aiba toate vitaminele de care are nevoie. Nu trebuie sa consumi sucuri de fructe in cantitati foarte mari, pentru ca acestea contin o cantitate insemnata de zahar.

  1. Lapte si lactate

Dezvoltarea bebelusului necesita un efort considerabil din partea organismului tau. De accea, este bine sa te asiguri ca bei si mananci lapte si produse lactate pentru a avea destul calciu in corp, dar si proteine.

  1. Produse de origine animala plus nuci, fasole, linte si naut

Pentru a putea crea o noua viata si pentru a o putea sustine in conditii optime timp de noua luni, ai nevoie si de proteine. Este indicat sa existe un echilibru intre proteinele vegetale, care se gasesc in nuci, fasole, linte, naut si cele de origine animala, pe care le poti lua din oua, carne si peste.

Cat timp esti insarcinata, specialistii recomanda sa reduci consumul de grasimi si zahar. Acest lucru nu inseamna, insa, ca nu te poti bucura de o ciocolata sau o prajitura atunci cand simti nevoia! Daca ai o dieta bogata in alimente sanatoase, ceva dulce nu iti va face rau!

About Mihai Vasile

%d blogeri au apreciat: