Home / Social / Bătaie de joc! Facturile la E.ON, livrate după trei săptămâni de la ”data prezentării” scrisă pe plic

Bătaie de joc! Facturile la E.ON, livrate după trei săptămâni de la ”data prezentării” scrisă pe plic

Mai mulți abonați ai serviciului de electricitate din municipiul Vaslui au neplăcuta surpriză, de câteva luni încoace, să primească facturile emise de către E.ON la trei săptămâni de la ”data prezentării” scrisă pe plic chiar de către firma de curierat cu care furnizorul de energie electrică are încheiat contract. Reprezentanții E.ON au declanșat o serie de verificări ”pentru a vedea dacă există probleme și pentru a le corecta.

Distribuirea facturilor de electricitate a furnizorului E.ON a început să fie iarăși o problemă în unele localități din județ. După ce în anii din urmă foarte mulți clienți, în special din mediul rural, își găseau facturile la gunoi, acum unii abonații se plâng de faptul că ”notele de plată” le ajung cu mare întârziere de la data emiterii și a celei înscrise pe plic, adică atunci când ar trebui să ajungă în cutia poștală. Un exemplu în acest sens este al unui client E.ON din zona centrală a municipiului Vaslui care a primit factura la trei săptămâni de la ”data prezentării” scrisă pe plic chiar de către firma de curierat.

”Pe plic, data prezentării este 03.08.2018, iar în cutia poștală, pe care o verific zilnic, a ajuns pe 21 august. Nu este normal ceea ce se întâmplă, mai ales că data scadentă a facturii este sfârșitul lunii. Din același motiv m-am trezit și cu restanță la plata facturii pe luna anterioară”, ne-a mărturisit unul dintre clienții E.ON.

Reprezentanții firmei de furnizare a energie electrice ne-au precizat că au declanșat o serie de verificări pentru a vedea unde a apărut problema: ”Facturile, reprezentând contravaloarea consumului de gaze naturale și energie electrică, sunt trimise clienților noștri prin intermediul unor furnizori de servicii poștale. Compania noastră depune toate eforturile pentru a preveni apariția unor eventuale disfuncționalități în ceea ce privește livrarea facturilor și, de aceea, feedback-ul primit de la clienții noștri este foarte important pentru a putea interveni punctual și prompt în remedierea acestora. În situația concretă la care faceți referire, compania noastră a demarat o analiză internă pentru a identifica cauzele ce au generat-o și pentru a lua măsurile necesare pentru ca astfel de cazuri să nu se mai repete pe viitor. Oricum, E.ON Energie România a demarat o verificare la nivelul distribuitorilor pentru a vedea dacă există probleme și pentru a le corecta”.

Tot reprezentanții E.ON recomandă abonaților care nu-și primesc facturile în intervalul obișnuit să apeleze la serviciul Info Sold SMS, pus la dispoziția clienților E.ON Energie România în luna martie a acestui an. Printr-un SMS la numărul 07456 12345, clientul află în timp foarte scurt suma de plată. Textul mesajului trebuie să fie de forma sold 2XXXXXXXXX (cu spatiu între «sold» și cifre), unde 2XXXXXXXXX este codul de încasare din 10 cifre ce se regăsește pe factură (poate fi o factură mai veche, codul se păstrează).

About Simona Vasile

x

Check Also

Regretul unui cizmar bârlădean, că breasla lui va dispărea în câțiva ani

Meseriașii sunt pe cale de ...

Ce comoară ascunde Liceul Teoretic „Mihai Eminescu” din Bârlad?

Sala cu vitralii de la ...

La Vulturești vor fi condiții ca la oraș

Autoritățile din Vulturești și-au propus ...

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d blogeri au apreciat: