Google+
Home » Social » Minune mare! Delgaz a despăgubit prompt și amiabil consumatorii bârlădeni ale căror aparate au fost distruse, în luna septembrie, din cauza unei avarii

Minune mare! Delgaz a despăgubit prompt și amiabil consumatorii bârlădeni ale căror aparate au fost distruse, în luna septembrie, din cauza unei avarii

de Mihaela NICULESCU

De necrezut! Delgaz Grid (fosta E.ON) a despăgubit în timp record familiile bârlădene ale căror aparate electrocasnice au ars pe 10 septembrie în urma unei avarii produse la rețeaua electrică.

Din păcate, din zecile de familii afectate de avaria produsă din cauza Delgaz, doar patru familii au fost despăgubite, pentru că doar atâtea au făcut cereri pentru despăgubire în termen de zece zile lucrătoare de la producerea evenimentului. Zeci de familii care locuiesc pe străzile Principatele Unite și Elena Doamna cu cele trei fundături regretă că nu și-au cerut drepturile, așa cum au făcut patru vecini de-ai lor care au primit în cont bancar sumele cheltuite pentru repararea aparatelor. Neîncrederea în societatea de distribuție a energiei electrice, care i-a dezamăgit în atâtea rânduri, este motivul pentru care familiile din cartierul Podeni afectate de avarie nu au cerut despăgubiri. Erau sigure că se vor bate cu morile de vânt.

„Sunt unul dintre cei patru consumatori care și-a recuperat banii. Sincer să fiu, nu mă așteptam să primesc despăgubiri, mai ales într-un timp atât de scurt, după o lună. Avaria mi-a stricat centrala termică, televizorul și aparatul de radio, dar nu am cerut decât să-mi recuperez banii cheltuiți cu repararea centralei, pentru că radioul și televizorul erau vechi. Am făcut rău că nu am cerut să fiu despăgubit și pentru celelalte două aparate care s-au ars din cauza Delgaz, pe care le-am aruncat la gunoi. Am rămas uimit când echipa de verificare venită la fața locului a fost foarte cooperantă. A constatat avaria și chiar mi-a propus să cer despăgubiri pentru a-mi cumpăra o centrală nouă. Eu, neavând încredere în cele declarate de reprezentanții Delgaz, nu am riscat, așa că am cerut doar să primesc cei trei sute de lei, cât a costat reparația centralei. Dacă știam că oamenii sunt serioși, aveam acum centrală, aparat de radio și televizor noi”, a declarat Relu Gherghescu, pentru Est News, unul din cei patru consumatori despăgubiți.

Acesta a mai spus că echipa de la Delgaz care a venit să constate avaria l-a sfătuit ca în cazul în care centrala se va defecta, să apeleze la Delgaz Grid pentru a-și achiziționa una nouă în rate.

Nenumăratele procese pierdute în instanță, intentate de consumatorii păgubiți, dar și apariția concurenței de pe piața furnizării de energie electrică, se pare că au contat destul de mult, de vreme ce societatea și-a schimbat atitudinea față de clienți.

Comments

comments

About Tehno Redactor

%d blogeri au apreciat: