Home / Social / Revoltă la Poșta Bârlad! Nemulțumirile clienților față de felul cum sunt tratați au răbufnit

Revoltă la Poșta Bârlad! Nemulțumirile clienților față de felul cum sunt tratați au răbufnit

de Simona MIHĂILĂ

Indignare în rândul bârlădenilor care au apelat, în ultimul timp, la serviciile Oficiului poștal nr. 1 Bârlad, al cărui sediu se află în zona centrală a orașului. Zeci de oameni ne-au sunat la redacție exasperați că, în ciuda aglomerației, la Poștă funcționează doar un singur ghișeu. Decizia lor de a lua legătura cu ziariștii a venit după un incident care a avut loc luni dimineață, când diriginta Oficiului, Mihaela Ștefan, le-ar fi întors spatele în momentul în care oamenii au rugat-o să rezolve problema.

Cozile se formează încă de dimineață, iar clienții sunt nevoiți să aștepte în picioare chiar și câte o oră, uneori chiar mai mult, ca să le vină rândul. Oamenii care ne-au telefonat erau cu atât mai furioși cu cât, în timpul pe care îl pierd nepermis de mult la Poștă, în clădire mai sunt și alte funcționare în afară de cea care servește la unicul ghișeu deschis publicului.

”Mișună dintr-o încăpere în alta, intră, ies, se foiesc inutil, ingnorându-ne total. Câțiva dintre cei care stăteam la rând am cerut să se deschidă încă un ghișeu, care să mai preia din aglomerație, dar se prefăceau că nu ne aud. Atitudinea sfidătoare a unora dintre stimabilele doamne de la Poștă ne este binecunoscută, nu e o noutate, dar este timpul să-și schimbe conduita. Suntem clienți, plătim serviciile poștale, nu suntem servitorii doamnelor de acolo. Vrem tratament respectuos”, s-a plâns una dintre persoanele care ne-au contactat la redacție.

Alaltăieri, în jurul orelor 9.00, sătui de lunga așteptare, câțiva clienți au încercat să stea de vorbă cu diriginta Oficiului, Mihaela Ștefan, mai ales că vinerea trecută făcuseră cale întoarsă, descurajați că sala principală a Poștei era înțesată de lume ce-și aștepta rândul la unicul ghișeu deschis. Profitând că diriginta Mihaela Ștefan se afla la birou, oamenii au bătut la ușă.

”Doamna ne-a informat, sec, că un alt doilea ghișeu va fi deschis abia la 11.30. După care ne-a spus că are treabă și ne-a trântit ușa în nas. Nu se poate așa ceva. Atâtea ore, doar un singur ghișeu și o coadă de 30 de persoane? Sunt bătrâni, oameni neputincioși, dar și bârlădeni care s-au învoit de la serviciu și care ar putea avea probleme când se întorc. Este inacceptabil doar un singur ghișeu și pentru colete, și pentru plăți, și pentru pensii… pentru de toate, exact dimineața, când se știe că este aglomerație. Iar doamna dirigintă ne întoarce spatele, că are treabă! Asta e comportament?”, ne-a spus una dintre persoanele care au încercat, fără succes, să o convingă pe diriginta Oficiului să ia măsuri.

Jignitor, dar și disproporționat, li s-a părut bârlădenilor și gestul dirigintei de a-i cere paznicului să țină de ușă, ca și când oamenii care au îndrăznit să se apropie de perimetrul cu pricina ar fi fost niște sălbatici periculoși. Momentul penibil a fost imortalizat de unul dintre clienți (foto).

Derutante sunt, pentru bârlădenii care pășesc pragul Oficiului poștal nr.1, și informațiile inscripționate în dreptul unor ghișee. Una aflăm de pe plăcuțele prinse de tavan și altele ne spun mesajele de pe cartoanele proptite pe masa diverselor ghișee.

Haosul semnalat de cititorii Est News, și constatat chiar de reporterii ziarului care s-au deplasat de mai multe ori la sediul Oficiului pentru a se asigura că nu este vorba doar de niște disfuncționalități izolate, a fost negat cu îndârjire de Mihaela Ștefan, dirigintele OP. nr. 1, pe care am contactat-o telefonic.

În mod aproape hilar, aceasta a încercat să minimizeze disconfortul de care s-a plâns sumedenia de bârlădeni ce a ales serviciile Poștei, în această perioadă: ”A fost, poate, dimineață, un sfert de oră, poate o jumătate de oră… dar așa e peste tot. Sunt momente și momente, ca la fiecare instituție”.

Cât despre concentrarea activității oficiului pe un singur ghișeu timp de mai multe zile la rând, Mihaela Ștefan a spus că nu este adevărat: ”Cum să funcționeze doar un singur ghișeu? Nu există așa ceva! Poate că doar dimineață, când Mesageria prelua coletele, în rest funcționează zilnic trei ghișee”.

Nu a precizat și dacă cele trei ghișee funcționează concomitent, dar, ca să ne fie clar tuturor că am avut simple halucinații, Mihaela Ștefan a conchis categoric: ”Nu au fost probleme. Absolut deloc!”.

Se prea poate ca diriginta să aibă o percepție diferită asupra noțiunii de ”problemă” , față de majoritatea celor care apelează la serviciile Poștei. Însă, pentru sutele de oameni pe care îi zărește prin pereții de sticlă ai biroului, statul în picioare mai mult de o jumătate de oră pentru un banal mandat poștal, întârzierea la serviciu din cauza încetinelii cu care sunt serviți și atitudinea sfidătoare a unor funcționari se numesc ”probleme”. Ce ar trebui recunoscute și rezolvate prompt, din respect pentru clienții fără de care instituția în cadrul căreia ocupă funcția de diriginte nu ar exista.

About Simona Vasile

x

Check Also

Reguli drastice pentru firmele care realizează lucrări funerare în cimitirele bârlădene

Gata cu harababura! Conducerea Direcției ...

Investiții de proporții la Epureni

La Epureni sunt deschise mai ...

Gospodărie cuprinsă de flăcări în comuna Duda Epureni. O bucătărie de vară a ars complet, fără a exista victime

O gospodărie particulară din localitatea ...

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d blogeri au apreciat: