Google+
Home » Sanatate » Igiena la control꞉ cel mai des și cel mai rar cumpărat produs de îngrijire de către vasluieni

Igiena la control꞉ cel mai des și cel mai rar cumpărat produs de îngrijire de către vasluieni

Șapte din zece vasluieni din mediul urban cumpără săpun, șampon și pastă de dinți în fiecare lună, dar există o parte pentru care îngrijirea personală se rezumă doar la apă sau nu contează deloc. Concluzia vine în urma unui sondaj publicat recent de un retailer online din România, care arată și că aspectele de care țin cont cumpărătorii atunci când achiziționează produse de îngrijire personală sunt calitatea, prețul și abia la urmă necesitatea.

O treime dintre vasluieni alocă în fiecare lună o sumă cuprinsă între 100 și 200 de lei pentru achiziția de produse de îngrijire personală și doar 5% afirmă că alocă lunar peste 300 de lei. Există, totuși, câteva procente din populația județului care nu cumpără, aproape niciodată, săpun sau deodorant, iar asta face să ne situăm la coada Europei în ceea ce privește consumul de produse de îngrijire personală, după cum arată și alte cercetări sociologice.

Pe de altă parte, persoanele care investesc în igiena personală sunt foarte atente la calitate (83,1%), pentru 65,1% contează în primul rând prețul, și pentru 39,33% e mai importantă utilitatea produsului achiziționat.

Cele mai vândute produse de îngrijire sunt cele care se adresează femeilor, și tot femeile sunt cele care, în interiorul familiei, iau decizia de a cumpăra astfel de bunuri, în timp ce bărbații merg efectiv în magazin și fac achiziția.

Diferențierea de venituri între mediul urban și cel rural, precum și faptul că peste 30% din gospodăriile din România nu au apă și toaletă în interior, fac ca procentul celor care cheltuie mai puțin pe produse de igienă și îngrijire personală să fie unul semnificativ, mai ales la nivelul județului Vaslui. Un sfert dintre vasluieni cheltuie între 80 și 100 lei pentru produse de îngrijire.

Săpunul este cel mai des cumpărat produs, în vreme ce parfumul se regăsește cel mai rar pe bonurile fiscale ale vasluienilor, care preferă să facă astfel de cumpărături de la supermarket, și nu din farmacii sau magazine specializate.

Deși majoritatea vasluienilor (78%) cumpără cel puțin o cutie de ață dentară și/sau o apă de gură anual, doar 22% fac aceste achiziții cu frecvență lunară, iar cei mai mulți (30%) cumpără la interval de 1-3 luni.

Gelul de duș este un produs cumpărat lunar de aproape 60% dintre femeile din județul Vaslui, în timp ce există bărbați care nu fac astfel de achiziții nici măcar o dată pe an.

În ceea ce privește cumpărăturile făcute online, vasluienii declară că ar face mai multe achiziții pe internet dacă ar avea acces la produse de calitate și la prețuri mai mici. (Mara GRIGORIU)

About Tehno Redactor

%d blogeri au apreciat: