Home / Sanatate / S-a dres busuiocul la Spitalul ”Beldiman”: conducerea a convins-o pe doctorița Chiosa să nu demisioneze

S-a dres busuiocul la Spitalul ”Beldiman”: conducerea a convins-o pe doctorița Chiosa să nu demisioneze

de Simona MIHĂILĂ

Agitație mare la Spitalul ”Elena Beldiman” Bârlad, după ce a răsuflat informația că dr. Ana Maria Chiosa, medic gastroentorolog, și-a demisia luni la prânz.

Se pare că, apariția apariția articolului nostru în care am dezvăluit această informație, precum și episodul petrecut în cabinetul de endoscopie unde o asistentă a leșinat în timpul efectuării unei endoscopii, a deranjat conducerea unității.

Deși sursele noastre din interiorul spitalului ne-au spus că demisia doctoriței Chiosa nu era doar o intenție, ci și că fusese depusă luni, în jurul orelor prânzului, era de așteptat ca echipa de conducere a spitalului să încerce să o abată de la această hotărâre.

Lucru confirmat de un SMS pe care l-am primit de la dr. Angelica Gramaticu, purtătorul de cuvânt al unității: ”Domnișoara doctor Chiosa nu și-a dat demisia, nici nu a avut intenția. Nu există documente oficiale care să susțină demisia acesteia. În ceea ce privește episodul lipotimic (leșinul – n.r.) al asistentei medicale, a fost vorba de o hipoglicemie ce nu a pus în pericol investigația”.

Nu comentăm punctul de vedere oficial transmis de purtătorul de cuvânt, care nu și-a făcut decât datoria, însă ne rezervăm dreptul de a ne informa cititorii că, potrivit surselor noastre, a existat atât intenția de demisie, cât și documentul oficial. Faptul că echipa de conducere a reușit să o facă să se răzgândească pe doctoriță este de bun augur pentru Bârlad și pentru pacienții care au nevoie de consultatii și investigatii gastroenterologice.

Însă dincolo de acest ”happy end”, nemultumirile care au dus-o pe dr. Ana Maria Chiosa  pe punctul de a demisiona, ar trebui sa pună pe gânduri echipa manageriala de la „Beldiman”. Spitalul se confruntă cu o criză de medici, și este evident cât de ușor poate rămâne fără specialiști, mai ales în specializarile slab reprezentate în spital, dacă nu le sunt luati în calcul termenii în care vor sa lucreze profesionist.

 

Un ”drept la replică” tragi-comic

Cât privește episodul petrecut în cabinetul de endoscopie, este o coincidență foarte mare faptul că așa zisa criză de hipoglicemie s-a petrecut taman în timpul investigației. Ideea care se sugerează este că leșinul nu a fost rezultatul impactului emoțional asupra unei asistente despre care proprii săi colegi spun că este neexperimentată și că, până de curând lucrase într-un supermarket din oraș. Cu toate acestea acestea, după nefericitul episod, asistenta a fost mutată în Ambulatoriu, la Ortopedie. Un transfer fără nicio legătură cu leșinul, suntem siguri!

Tot în cursul zilei de ieri, conducerea Spitalului Beldiman a împrăștiat în mediul online un punct de vedere, pe care l-a intitulat ”drept la replică”, cu privire la articolul nostru.

După ce infirmă informația demisiei, reprezentanții spitalului se declară lezați de afirmația referitoare la asistenta care a leșinat, despre care am scris că ”trecerea de la tejgheaua de Alimentara, la un cabinet de endoscopie a fost peste puterea de adaptare a asistentei în cauză”.

”Afirmația este jignitoare, atât pentru colega noastră, cât și pentru toți angajații unității noastre, indiferent de gradul profesional, atingând demnitatea tuturor persoanelor dispuse să investească în dezvoltare personală” – se arată în replica spitalului.

Îi informăm pe cei care au formulat acest punct de vedere că nu se pot simți mai jigniți decât se simt acei angajați din spital care ne-au contactat pentru a ne felicita  pentru acest articol, angajați extrem de bine pregătiți profesional, care ne-au povestit câte ceva despre cum este apreciată valoarea la spitalul bârlădean.  Atât declarațiile lor, cât și ale zecilor de persoane din interiorul spitalului care vorbesc inclusiv pe rețelele de socializare despre angajări, concursuri aranjate, lipsa de pregătire a unor asistente (discuții care sunt publice și pot fi văzute de oricine), ridică legitima întrebare: cu ce drept atribuie conducerea spitalului sentimentul de jignire ”tuturor angajaților”?

În ceea ce privește conceptul de ”dezvoltare personală”, apreciem că plasarea lui într-un asemenea context este mult prea ridicolă pentru a merita vreun comentariu.

Aveți grijă de sănătatea și de viața oamenilor și tratați pacienții cu respect, stimați reprezentanți ai spitalului public. Pentru aceste lucruri sunteți plătiți regește, nu pentru a vă război cu jurnaliștii pe facebook!

About Tehno Redactor

x

Check Also

Două bătrâne au ajuns la spital după ce mașina în care se aflau a fost lovită de un alt autoturism

Două bătrâne, de 63 și ...

CJ-ul se retrage din Asociația de Dezvoltare Zona Metropolitană Vaslui

Consiliul Județean (CJ) Vaslui se ...

Sprijin financiar de 1.000 lei pentru șomerii înregistrați în evidențele AJOFM Vaslui

Șomerii înregistrați în evidențele Agenției Județene ...

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d blogeri au apreciat: