Home / Social / Bârlădenii din Podeni pot experimenta senzații off road. Lucrări de mântuială, sub ochii indulgenți ai edililor!

Bârlădenii din Podeni pot experimenta senzații off road. Lucrări de mântuială, sub ochii indulgenți ai edililor!

Indignare! Locuitorii cartierului Podeni din Bârlad sunt revoltați de starea în care, sub ochii indiferenți ai autorităților locale, firma care a realizat lucrările de  canalizare a lăsat străzile după încheierea lucrărilor. Bârlădenii care locuiesc în acest cartier spun că străzile lor au devenit niște capcane atât pentru pietoni, dar mai ales pentru conducătorii auto, atunci când plouă.

Zilele trecute, câțiva cetățeni de pe străzile Dimitrie Cantemir și Dumbrava Roșie au trimis către redacția Est News o scrisoare prin care vor să își facă publice nemulțumirile, în ideea că, poate, Primăria Bârlad le va lua în calcul. Ovidiu Mâță, cel care a adus personal scrisoarea, a declarat că este inacceptabil ca Primăria să nu fi urmărit modul în care echipele de muncitori au astupat șanțurile cu pietriș, într-un strat subțire, astfel încât în urma ploilor au apărut adevărate cratere.

„Nu aveam pretenția ca după lucrările de canalizare să avem o stradă asfaltată ca la carte în câteva săptămâni, dar ceea ce au făcut muncitorii înainte de a preda lucrarea este o treabă de mântuială. S-a scos, zile în șir, pământ bun și s-au acoperit șanțurile cu un strat de pietriș, în dorul lelii, pentru că nimeni nu i-a urmărit. Eu nu am văzut pe nimeni de la Primărie să fi venit în control, să vadă cum își fac treaba acești muncitori care au fost plătiți din banii mei și ai tuturor bârlădenilor. Pământul clisos, care face aderență bună, l-au cărat cu remorcile toată vara, la Centrul de Afaceri, iar în loc au pus prundiș pe care îl spală apa de ploaie. I-am rugat persoanel să fie mai atenți și să taseze mai bine pământul, pentru a-l compacta și a-l nivela, astfel încât strada să fie cât de cât practicabilă. Nu s-a putut vorbi cu ei, pentru că ne dădeau replici urâte și ne trimiteau să ne vedem de ale noastre”, se menționează în scrisoarea adusă de Ovidiu Mâță.

Bârlădeanul, care locuiește pe strada Dumbrava Roșie, a adăugat că în urma ploilor abundente de acum câteva zile, canalul de scurgere nu făcea față. Cetățenii invită reprezentanții Primăriei să vadă și cum au fost curățate malurile pârâului Valea Seacă. Astfel, unul dintre maluri este lăsat mai jos și pune în primejdie locuitorii din cartier, în caz de inundație.

„Suntem în anul 2019, când în sfârșit, grație proiectului aprobat în 2015, a ajuns și canalizarea în Podeni, dar tare ne e teamă că vom aștepta mult și bine până când străzile din acest cartier vor fi asfaltate. Deocamdată, nu ne dorim decât ca străzile să fie măcar nivelate și lipsite de gropile create din cauza lucrărilor de mântuială realizate de muncitori după terminarea canalizării. Solicităm ca o echipă din Primărie să vină la fața locului pentru a vedea că tot ceea ce spunem este adevărat și dacă să poate, să vină imediat după ploaie”, se mai menționează în scrisoare.

Ovidiu Mâță spune că dacă în cel mai scurt timp nu se va rezolva problema, cetățenii vor face demersuri mai departe. Aceștia nu vor altceva decât să aibă o canalizare realizată cu profesionalism, corectă din punct de vedere tehnic, dar și străzi pe care să se poată circula, atât ca șoferi cât și ca pietoni, în condiții civilizate, pe vreme bună cât și pe timp de ploaie. (Mihaela NICULESCU)

About Tehno Redactor

x

Check Also

Primarul Boroș promite bârlădenilor un ambulatoriu extins și dotat corespunzător. Despre un nou corp de spital, niciun cuvânt, deși promitea acest lucru în urmă cu câteva luni

Spitalul din Bârlad va avea peste trei ani un ...

Se lucrează de zor la Oltenești. Autoritățile locale vor și gaze pentru locuitori.

Autoritățile locale din Oltenești continuă investițiile în infrastructură și ...

Angajatorii vasluieni și Inspecția Muncii au făcut pace la Comisia de Dialog Social

Ieri, în cadrul Comisiei de Dialog Social de la ...

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d blogeri au apreciat: