Home / Administratie / Din nou, transportul public din Bârlad, în vizorul călătorilor

Din nou, transportul public din Bârlad, în vizorul călătorilor

Bârlădenii încep să fie tot mai nemulțumiți de condițiile în care circulă în mijloacele de transport public. După ce, vara trecută, călătorii au suferit de cald pentru că multe autobuze și microbuze nu aveau aparate de climatizare, ori nu instalațiile nu funcționau, de când a dat frigul, oamenii se plâng că îngheață pe timpul călătoriei. În plus, spun călătorii, mijloacele de transport public  au început să dea semne de oboseală, cel puțin o parte dintre ele.

Vasile Borș, un bârlădean ce folosește transportul în comun, a contactat redacția Est News pentru a sesiza faptul că ușile unui autobuz care circulă pe ruta IRB-Gară nu funcționează de o perioadă destul de lunga. Circul des spre Gară și de două luni unul dintre autobuze are probleme tehnice care nici acum nu au fost rezolvate. Cu prețul biletului s-a rezolvat, s-a făcut 2 lei, dar calitatea autobuzelor lasă de dorit. Dacă am ghinionul să prind autobuzul VS O6 AAW, este clar că la coborâre călătorii se vor îmbulzi, pentru că ușa din spate nu funcționează, iar cea din fața cu greu se deschide. Pentru mine, un cetățean cu o pensie de 1.100 lei, contează 4 lei pe zi, costul a două călătorii. Cred că e cazul ca firma care se ocupă de transportul călătorilor în Bârlad, să dea dovadă de respect față de călători”, ne-a declarat Vasile Borș.

Nemulțumirile călătorilor sunt prezentate și pe rețelele sociale. Zilele trecute, Gina Nechita și-a făcut publică experiența neplăcută prin care a trecut în timp ce mergea cu autobuzul spre gară. Contactată de reporterul Est News, bârlădeanca a mărturisit că tot ce a scris e adevărat: Eram cu bebelușul în brațe, joia trecută, când a plouat. Am urcat în autobuz și m-am așezat pe scaun. Când, ce  sa vezi, un șuvoi de apă curgea din tavanul autobuzului pe spatele unui domn. La următoarea stație, când a pornit șoferul, un domn în vârstă, cu parul alb, un alt șuvoi de apă a venit spre mine. Mi-am deschis umbrela și am călătorit cu ea deschisă. La coborâre, șoferul a comentat, spunându-mi că-mi arde de glume. Atât a putut să-mi spună”.

Femeia a menționat că în timp ce ținea umbrela deschisă, o doamnă din autobuz i-a făcut o poză și o roagă, dacă citește articolul, să-i trimită fotografia pentru a o publica. Ar fi dovada faptului ca nu minte, și o modalitate de a-i convinge pe cei de la firma de transport că e nevoie să mai investească în mijloace de transport, sau să le repare pe cele stricate, spune bârlădeanca.

Contactat de reporterul Est News pentru afla care este punctul de vedere al firmei SC Unistil, Sergiu Hoțoi, directorul societății de transport de călători a declarat: „Sunt surprins de ceea ce-mi spuneți. La urechile mele nu a ajuns nimic până acum. Orice călător care întâmpină o problemă poate veni la sediul societății noastre să facă sesizări, sau ne poate contacta la numărul de telefon 0235 421711. Împreună putem găsi soluții la aspectele pe care le ridică”. (Mihaela NICULESCU)

About Mihai Vasile

x

Check Also

Investiții ample la Gârceni

Se asfaltează străzile, se modernizează ...

Eveniment dedicat Revoluției din Decembrie 1989 la Muzeul Județean Vaslui

Muzeul Județean „Ștefan cel Mare” ...

Concertul-surpriză oferit bârlădenilor de Muzeul „Vasile Pârvan”, cu ocazia Sărbătorilor de iarnă

Muzeul „Vasile Pârvan” oferă publicului ...

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d blogeri au apreciat: