Home » Reclama » Să vezi și să nu crezi, la Bârlad! Bunătăți oferite gratuit de patiseria „La Moldoveni”

Să vezi și să nu crezi, la Bârlad! Bunătăți oferite gratuit de patiseria „La Moldoveni”

Inițiativă lăudabilă! De câteva zile, clienții patiseriei-brutărie „La Moldoveni” din Bârlad, sunt surprinși să constate că pot sa consuma produse apetisante de patiserie și panificație, fără să le plătească.

Într-un colț al brutăriei, a fost amenajată o vitrina frigorifică în care sunt păstrate, în condiții de igienă și ambalare corespunzătoare, produsele care nu au fost vândute în ziua precedentă. Pâine, brânzoaice, turte și alte sortimente de produse de panificație și patiserie sunt oferite gratis consumatorilor, fiind în garanție cel puțin o zi.

„Clienții noștri sunt obișnuiți să cumpere produsele imediat ce au fost scoase din cuptor sau la o oră, două. De fapt, sloganul brutăriei noaste este <<Proaspăt și tradițional>>. Clienții s-au convins de calitatea produselor noastre. Dovadă stau impresiile excelente pe care ni le transmit în Condica de sugestii și reclamații, expusă la loc vizibil. Realitatea este că, aproape  zilnic, rămân nevândute câteva zeci de produse. Pentru că nu e o cantitate mare, astfel încât sa o donăm unor centre sociale, am găsit potrivit să o oferim gratis clienților magazinului. Chiar la întrarea în brutărie, ei sunt informați despre această inițiativă a noastră. Zilnic, în România se aruncă la gunoi 6.000 de tone de mâncare. Nu este corect! Nu ar trebui ca produsele alimentare bune de consum să fie aruncate cu atâta ușurință. Mi se pare stupid să aruncăm mâncarea în loc să o dăm celor care au nevoie de ea. De aceea  am și hotărât să oferim gratuit clienților produsele rămase nevândute, dar proaspete.”,  a declarat, pentru Est News, Ilona Postolache, managerul patiseriei.

Clienții patiseriei „La Moldoveni” sunt uimiți de inițiativa managerilor societății. Vitrina cu produsele preparate cu o zi înainte se golește până la o prânz. Pentru a da posibilitatea mai multor consumatori să profite de ofertă, regula este ca fiecare client să se servească doar cu două produse.

Ilona Postolache ar dori ca, pe viitor, să ajute oamenii nevoiași, iar acum se gândește deja la o altă ofertă.

„Planul nostru pentru viitorul apropiat este să punem o cutie a generozității lângă vitrina frigorifică unde se găsesc produsele nevândute în ziua precedenta. Cei care se servesc, ar putea să contribuie cu o sumă modică, 1 sau 2 lei, iar banii strânși să-i direcționăm către o cauză nobilă. Să ajutăm copii din familii sărace, cu rechizite, ceva haine, sau ceva de genul acesta. Nu se vor strânge sume mari, dar măcar cu cât reușim să colectăm, putem face un bine semenilor noștri. În felul acesta, clienții pot consuma produse la jumătate sau sfert de preț, contribuind astfel la ajutorarea semenilor lor aflați în nevoie. Rămâne să vedem, însă, dacă ne permite cadrul legal să abordăm astfel problema.”, a mai adăugat Ilona Postolache.

Ea este primul manager din Bârlad care a avut această inițiativă, de a oferi gratis clienților produse nevândute, dar în termenul de garanție. Poate că și alți agenți economici din domeniul alimentației publice vor îmbrățișa ideea campaniei „Planeta noastră, viitorul nostru”, inițiată de managerii patiseriei „La Moldoveni”, conștientizând că astfel de gesturi pot fi de un real ajutor atât pentru mediu cât și pentru unii semeni de-ai noștri. (Mihaela NICULESCU)

About admin

%d blogeri au apreciat: