Firma Fujitsu Technology Solution Sp z.o.o., din Polonia, angajează, până pe 30 iunie, 15 consultanți IT pentru serviciul helpdesk, vorbitori de engleză și germană. Contractul este cu perioadă de probă de trei luni, cu normă întreagă, iar salariul este de 830 de euro/lună.
Cei care vor fi angajați vor fi forma un prim punct de contact pentru toate întrebările clienților. Totodată, vor gestiona contactele cu clienții helpdesk, se vor ocupa de administrarea rețelei de clienți și a conturilor de e-mail și se vor implica în diverse proiecte.
Candidații trebuie să aibă studii superioare, dar pot fi și studenți, să cunoască diferite programe și aplicații (minimum Windows și pachetul MS Office), să aibă abilități interpersonale cruciale pentru a lucra într-un centru de servicii pentru clienți, cum ar fi: abilități excelente de comunicare, încredere în sine, abilități analitice, disponibilitatea de a lucra în program flexibil, orientare spre client, muncă în echipă, rezistență la stres, optimism și entuziasm.
Persoanele interesate trebuie să trimită, până pe 30 iunie, un CV și o scrisoare de intenție în engleză la adresa de e-mail hr.lodz@ts.fujitsu. Relații suplimentare se pot obține la telefon 0231/536.791 sau la consilierul EURES din cadrul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Vaslui.