Biroul trebuie sa fie spatiul cel mai primitor pentru angajatii si partenerii tai de afaceri. In momentul in care angajatii intra pe usa trebuie sa se simta bine, sa nu fie constransi de un mediu prea formal si rece. In acelasi timp, partenerii de afaceri vor vrea sa vada un mediu profesional, formal si organizat.
Poti sa impaci cele doua tabere printr-un singur obiect: o tabla magnetica. In restul articolului vei afla de ce ai nevoie de un astfel de articol la birou si cum sa il folosesti pentru a multumi si angajatii si partenerii de afaceri sau clientii.
Daca iti cauti deja o tabla magnetica pentru birou, gasesti aici articole de mai multe dimensiuni si cu diverse functii.
Cum sa folosesti o tabla magnetica la birou
1. In cadrul intalnirilor cu partenerii de afaceri, pentru a accentua ideile prezentate si a lasa in urma un impact vizual, poti sa folosesti o tabla magnetica. Pe acestea poti sa scrii folosind un marker pentru whiteboard. Se sterg foarte usor, cu ajutorul unui burete special, sau un material textil. Un sfat: Ilustreaza totul schematic, fara prea multe cuvinte. Este plictisitor sa asisti la o intalnire in care oratorul sta mult timp cu spatele la tine, scriind.
2. In prezentarile tinute in fata potentialilor clienti. O prezentare in powerpoint este o alternativa mult mai populara, insa daca va pricepeti la ilustrare grafica veti demonstra spontaneitate si creativitate. Aceste doua atuuri sunt foarte apreciate intr-un antreprenor.
3. Pentru notarea unor mesaje importante legate de activitatea tuturor angajatilor. Pe tabla magnetica se pot scrie, sau atasa cu ajutorul unui magnet informatii importante pentru tot colectivul: orarul sedintelor, zilele libere, concedii, cursuri la care se poate participa etc.
4. Pentru notarea unor informatii care nu sunt legate de activitatea propriu-zisa a biroului cu scopul de a motiva si inspira angajatii. Aici pot sa intre felicitarile si aprecierile pentru colegii care au avut o reusita recenta, mesaje motivante, curiozitati interesante etc.
O tabla magnetica, un whiteboard, un flipchart sau orice alt suport de prezentare asemanator nu pot sa lipseasca dintr-un birou. Acestea pot sa fie articole graitoare despre profesionalismul afacerii voastre, sau surse de informare si motivatie pentru colectiv. Gasiti o gama larga de astfel de articole pentru birou, aici.