Est News

Facturile E.ON, “subcontractate” Poștei

Firma de curierat angajată de E.ON pentru a distribui facturile la energie electrică și gaz a găsit o modalitate de a ieși din încurcătura în care singură s-a băgat: angajații firmei Total Post se prezintă la oficiile Poștei Române, cumpără timbre și plicuri în care pun facturile și lasa distribuția lor în seama poștașilor. În acest mod, facturile sunt duse la destinatari ca simple scrisori.

Soluția găsită de Total Post vine la trei luni de când se „ocupă” de distribuirea facturilor de energie electrică și gaz, timp în care a ajuns la concluzia că numărul mic de angajați (860 în toată țara) nu poate face față volumului imens de muncă. „Rezolvarea” este una nu tocmai comodă, dar foarte bănoasă pentru Poșta Română, care va avea lunar asigurată vânzarea a aproape 100.000 de plicuri și timbre.

Din august și până acum, Total Post a creat numai neplăceri clienților E.ON din Bârlad și comunele limitrofe. Oamenii s-au văzut nevoiți să se prezinte la E.ON pentru a afla de ce în august și septembrie nu au primit la timp sau deloc facturile la energie electrică și gaz, în timp ce facturile lor zăceau fie în WC-uri publice, fie prin baruri și restaurante. În timp ce E.ON încerca să calmeze spiritele, în teritoriu haosul era la el acasă. (Mihaela NICULESCU)

Review Overview

User Rating: Be the first one !
Exit mobile version