de Simona MIHĂILĂ
Un studiu făcut de Al Bundy la ultima ședință a Consiliului Local Bârlad reconfirmă o caracteristică esențială a societății: unii sunt bogați, unii sunt săraci, iar altii, ignoranti. Al Bundy nu s-a uitat la cravatele lor, pentru că nu e stilist de accesorii; nu le-a observat nici unghiile, pentru că nu-i igienist; nici frizurile, căci că nu e hair-stylist. Al Bundy e specialist în pantofi, așa că principalul lui punct de interes îl reprezintă încălțămintea.
Din analiza făcută în rândul consilierilor bârlădeni, ochiul critic al lui Bundy a desprins următoarele concluzii:
1. Există consilieri pentru care imaginea contează. Afișează pantofi fini, eleganți, din piele naturală, talpă subțire. Anumite detalii scăpate din vedere le-au trădat, însă, secretul: grija pentru chilipiruri. Eticheta de pe talpa pantofului arată că posesorul lui a căutat până a găsit calitate la preț redus (foto 1).
2. Există consilieri care și-au limitat aspirațiile la o singură carieră: aceea de consilier. Iar acest lucru se reflectă în talpa spartă a pantofilor (foto 2).
3. Există consilieri care, deși au venituri din multiple direcții, n-au dat doi lei pe educarea gustului vestimentar. Pe Al Bundy l-a durut inima când a văzut o pereche elegantă de pantofi negri dezonorată de una de șosete albe (foto 3).