Grupul german Schwarz, proprietarul lanțurilor Kaufland și Lidl, și-a prezentat în presa germană planurile pentru următorii cinci ani, planuri ce prevăd atingerea bornei de 100 mld. euro afaceri, transformarea hipermarketurilor Kaufland în discounter pe suprafață mare și expansiunea magazinelor Lidl pe noi piețe, printre care și SUA.
Potrivit ultimelor date ale ZF, nemții de la Schwarz au devenit anul trecut cel mai mare grup de retail din Europa, cu afaceri de aproape 80 mld. euro. Doar în România compania a avut în 2014 un business cumulat pentru Kaufland și Lidl de peste 2,5 mld. euro. De altfel, Kaufland este liderul pieței locale, cu o rețea de peste 100 de hipermarketuri cu prețuri mici și cu afaceri anul trecut de 1,8 mld. euro. Lidl, intrat în România în 2011 prin preluarea Plus Discount, are, potrivit estimărilor ZF afaceri de peste 700 mil. euro în 2014. Rezultatele companiei nu sunt publice.
Sursa: zf.ro