Est News

Bârlad, orașul penelor de curent!

de Răzvan CĂLIN

E lucru cert: penele de curent la Bârlad tind să devină un soi de „never ending story”. Frecvența cu care se succed acestea au întins limitele răbdării bârlădenilor la maxim. În urmă cu două zile, o nouă pană de curent a atentat din nou la nervii localnicilor.

Miercuri, 29 iulie, în jurul orei 21, a afectat preț de o oră mare parte din centrul orașului. Și mai enervante au fost tentativele de reluare a alimentării cu energie electrică.

”Timp de o oră ne-au frecat de ne-au înebunit. Acum venea curentul și în secunda următoare iar pica aliemntarea cu energie electrică. Au făcut așa până ce a trebuit să scoatem toate aparatele electrocasnice din priză pentru că riscam să ne trezim cu ele făcute scrum”, ne-a mărturisit vizibil indignat unul dintre bârlădeni.

Alții însă nu au fost la fel de norocoși și s-au pricopsit cu pagube serioase din cauza penei de curent de miercuri seara. Firma care editează site-ul www.b-o.ro (Barlad Online) ne-a transmis că valoarea echipamentelor distruse se ridică la 700 de lei, în timp ce SC Lidas Prod SRL – Punctul de Lucru Bârlad (operator de televiziune prin cablu și Internet) s-a ales cu o pagubă de cel puțin 1.000 de lei, la o primă evaluare.

În aceste condiții, este lesne de înțeles supărarea oamenilor care nu mai pot accepta să plătească pentru niște servicii de o calitate îndoielnică.

Lisaveta Ciobanu, unul dintre bârlădenii afectați penele de curent, a venit direct la redacția noastră cumplit de indignată de felul cum a fost tratată de angajații Eon. Femeia a mers la sediu, disperată, să ceară explicații pentru penele de curent dese si lungi, asupra cărora oamenii manifestă tot mai puțină toleranță: „Nu există niciun ghișeu de reclamații, de relații cu publicul. M-am dus și eu la o angajată  de acolo, aleasă la întâmplare și i-am spus că vreau să vorbesc cu cineva. Aproape a țipat la mine: «Spuneți repede că nu am timp!» Nu te ascultă nimeni, nu îți dă nimeni explicații, nu interesează pe nimeni ce problemă ai. Sunt puși acolo doar să ia bani. Cât mai mulți bani pentru servicii proaste. Ce suntem noi? Întreținătorii lor? Care e logica? Plătim de ne usucă la buzunare. Dintr-o factură, un sfert e consumul, restul nu se știe pentru ce plătim. Scrie undeva «întreținere rețele». Cum sunt întreținute aceste rețele? Ce se întâmplă cu banii pe care-i dăm? Suntem tratați ca niște slugi! Trebuie să înceteze odată cu această mentalitate. Sunt niște simpli prestatori de servicii. Ne taie curentul și pentru un leu întârziere. Ne penalizează pentru orice. Plătim tot felul de taxe. Suntem «pedepsiți» pentru orice mică abatere sau întârziere. Iar ei nu răspund pentru nimic. Statul român, Guvernul României de ce permite așa ceva? Nu suntem servitorii statului. Statul trebuie să stea sluj în fața noastră, a contribuabililor!”

De cealaltă parte, Sorin Munteanu, purtătorul de cuvânt al E-ON Moldova, ne-a declarat: ”Facem eforturi pentru ca toți clienții noștri să fie satisfăcuți de serviciile noastre. În același timp, suntem conștienți că, uneori, nu ne reușește în totalitate acest lucru. E-ON caută în permanență să mărească calitatea serviciilor și de aceea în ultimii ani a investit în acest sens. Din păcate, avariile accidentale care survin, de genul celor de la Bârlad, au drept cauze, de multe ori, situații care nu depind de noi. Sunt cauze controlabile de către noi, dar altele nu și atunci apar astfel de situații neplăcute. Oricum, noi încercăm să îmbunătățim calitatea serviciilor, dar este drept că poate nu în ritmul pe care ni-l dorim noi sau consumatorii noștri”.

În traducere liberă, totul s-ar rezuma în felul următor: cei de la E-ON se sforțează să ofere servicii decente (dar nu le prea reușește), iar bârlădenii sunt condamnați să îndure acest tratament și, bineînțeles, să-și plătească conștiincios facturile!

Review Overview

User Rating: Be the first one !
Exit mobile version