de Simona MIHĂILĂ
Vor fi construite, la standarde exigente, 24 de spații destinate exclusiv producerii și/sau comercializării de produse alimentare.
Până la sfârșitul lui decembrie, Piața „Sf. Ilie” din Bârlad, principala piață agroalimentară a orașului, își va schimba înfățișarea. După dotarea halei de carne și lactate cu instalație de aer condiționat, montată încă din primăvara trecută) Direcția de Administrare a Piețelor, Parcărilor și Cimitirelor (DAPPC) Bârlad a alocat peste 470.000 de lei pentru a construi în partea de nord a pieței (pe latura care se învecinează cu Hala centrală) o rețea de 24 de chioșcuri, toate dotate cu grupuri sanitare, apă curentă și canalizare. Investiția a fost aprobată de Consiliul Local Bârlad care, în ședința de la sfârșitul lui august, a fost de acord și cu Proiectul Tehnic al obiectivului.
Anunțul de licitație pentru atribuirea lucrărilor de execuție a chioșcurilor va fi publicat în Sistemul electronic de achiziții publice (SEAP).
„Dacă totul va decurge cum trebuie și rezultatul licitației nu va fi contestat, intenționăm ca la jumătatea lui octombrie să contractăm lucrarea, iar până la 15 septembrie să punem chioșcurile în funcțiune”, a declarat, pentru Est News, Vasile Ciochină, directorul DAPPC Bârlad.
Toate cele 24 de chioșcuri vor avea ca destinație exclusivă producția sau comercializarea de produse alimentare (gogoșerii, patiserii, covrigării, fast-food etc.).