Abonații E.ON din municipiul Vaslui sunt ”bombardați” de câteva zile cu plicuri ”consistente”, prin care sunt anunțați că trebuie să-și reactualizeze contractele încheiate cu ani în urmă cu furnizorul de energie electrică.
Cutiile poștale ale vasluienilor au început să se umple cu plicuri de la E.ON. Mulți dintre abonații societății nemțești de furnizare a energiei electrice s-au speriat, înainte de a deschide plicurile, crezând că este vorba de vreo notificare de neplată, chiar dacă știau că își achitaseră facturile la zi. De fapt, în plicul destul de ”consistent” se aflau noile contracte de furnizare a energiei electrice, o scrisoare de la E.ON, precum și un plic autotimbrat.
”În baza unui Ordin al Agenției de Reglementare în Domeniul Eenergiei, toate contractele trebuie reactualizate. Acțiunea a început încă din primăvară, cu abonații din mediul rural, acum fiind rândul celor din urban. Pentru simplificarea procedurilor, noile contracte au fost trimise prin poștă și, după ce vor fi studiate și semnate de către abonați, vor fi expediate în plicul autotimbrat. În acest fel, am dorit să venim în întâmpinarea clienților noștri”, a declarat purtătorul de cuvânt al E.ON Energie România, Sorin Munteanu.
Potrivit acestuia, abonații E.ON nu au un termen limită pentru a trimite plicurile către furnizorul de energie electrică, astfel încât este eliminat riscul întreruperii curentului de la locuință. (Ionuț PREDA)