Est News

Brandul „Dulcinella” ajunge și în capitala județului Vaslui. Ion Paladi le promite zile dulci vasluienilor!

Joi, 15 aprilie 2021, la ora 12:00, Ion Paladi, îndrăgitul cântăreț de muzică populară, îi invită pe vasluieni la deschiderea Cofetăriei  „Dulcinella”, de pe strada Traian. Amfitrionii evenimentului garantează oaspeților un spectacol total de gust, arome, culoare și voie bună. După luni de incertitudini și griji, vasluienii au ocazia să se relaxeze și să guste din rețetele autentice moldovenești de cofetărie, patiserie și plăcintărie. Va fi o zi specială la Vaslui, pentru că Ion Paladi vine în orașul nostru să facă ”Ziua ta, un pic mai dulce”!

Vă anunțăm cu entuziasm că pe 15 aprilie 2021, ora 12.00 deschidem cofetăria „Dulcinella” în orașul Vaslui, cu o experiență mai bună, pe care o căpătăm la fiecare deschidere. O abordare mai modernă, cu o gamă mai largă de produse marca „Dulcinella”, cu o vinotecă extinsă de vinuri și o diversitate de produse din miere de albine – toate aduse din Republica Moldova!

Ținând cont că suntem în Postul Mare, la „Dulcinella” veți găsi o gamă largă de produse de post și vegane. Vă așteptăm la deschiderea magazinului din Vaslui, unde veți beneficia de reduceri de 30% la toată gama de produse „Dulcinella”.

Unde și când va avea loc deschiderea Atelierului de Cofetărie Artizanală „Dulcinella”

Vaslui – 15 aprilie 2021, ORA 12:00, strada Traian, bloc 277, scara A, parter. Ap. Spațiul comercial nr.1.

Oferta de -30% este valabilă în ziua deschiderii și în următoarea zi.

Oferta de -30% este valabilă în limita stocului disponibil numai pentru magazinele noi.

Gust și ospitalitate din Basarabia Dulcinella

„Atunci când faci o alegere este important să fii atent la respirația sufletului, pentru ca mai târziu să poți face lucrurile din suflet. Ce înseamnă pentru mine Dulcinella? Plăcere, gust, armonie, ospitalitate și totuși, mai întâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador ține și de dorința de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului și de a-i motiva la cunoaștere reciprocă. „Podul de Dulciuri” semnifică în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile și aromele sunt cele care ne fac să ne simțim mai aproape.
Vorbeam mai sus despre „respirația sufletului”. E acel moment în care simți că e mai important să dai decât să iei, când recunoști că se întâmplă ceva mistic și totodată istoric pentru propia ta viață. Da, asta am simțit atunci când am făcut cunoștință cu minunatul public din România. De atunci, întâlnirile cu publicul au devenit speciale. Și pentru că port cu mândrie numele de „Cetățean de onoare” al comunelor George Enescu, Corlăteni și Vorona din România, mă simt și mândru și onorat. Dorința mea este una, cea ca oricine își va dori să simtă mirosul „Dulcinella” să poată spune – „mă simt ca acasă”, așa cum mă simt și eu fie la Chișinău, fie la Iași sau la București”, a spus Ion Paladi, ambasadorul brandului „Dulcinella”.

Despre Dulcinella

Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie – tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.

Brandul „Dulcinella” a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie, precum și comercializarea acestora prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.

Dulcinella trece Prutul 

Dulcinella – cea mai mare rețea de ateliere de cofetărie artizanală din R.Moldova trece în 2019 Prutul și deschide primele 5 magazine la Bacău, Piatra Neamț și Târgu Neamț.

În decembrie 2020, alături de cunoscutul interpret din Basarabia, Ion Paladi, „Dulcinella” bucură comunitatea din România cu încă 5 magazine noi: Iași, Pașcani, Botoșani și Suceava.

Pe 11 martie 2021, „Dulcinella” a inaugurat un nou magazin în orașul Bârlad, pe 18 martie la Huși, în 31 martie la Fălticeni, iar pe 8 aprilie cel de-al treilea magazin în orașul Iași. Următoarele magazine vor fi deschise la Moinești, Rădăuți și Dorohoi.

Strategia de dezvoltare vizează o diferențiere a produselor, și anume torturile, de tot ce poate fi găsit pe piață la etapa actuală, precum și promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella.

Astfel, produsele marca Dulcinella au fost clasificate în următoarele serii:

La baza seriilor stau următoarele elemente comune: dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noastre. Respectiv, crearea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România și Republica Moldova.

 

 

Exit mobile version