Est News

„Dulcinella” și Ion Paladi va așteaptă cu mare bucurie la deschiderea primului magazin din Vaslui

Mâine, se deschide prima Cofetărie „Dulcinella” din municipiul Vaslui. Inaugurarea începe cu ora 12.00, organizatorii pregătind pentru vizitatori surprize din cele mai apetisante. Pentru clienții care vin la cofetărie în ziua deschiderii și în următoarea zi, oferta este de -30% la toată gama de produse. Ion Paladi îi așteaptă pe vasluieni să vină în număr cât mai mare și să guste din produsele de cofetărie, ciocolaterie și patiserie, pentru a face „Orașul Vaslui, un pic mai dulce!”.

Unde și când va avea loc deschiderea Atelierului de Cofetărie Artizanală „Dulcinella”

Vaslui – 15 aprilie 2021, ORA 12:00, strada Traian, bloc 277, scara A, parter. Ap. Spațiul comercial nr.1.

Oferta de -30% este valabilă în ziua deschiderii și în următoarea zi.

Oferta de -30% este valabilă în limita stocului disponibil numai pentru magazinele noi.

Mesajul de comunicare pentru deschiderea magazinului este „Orașul tău, un pic mai dulce!”. Următoarele magazine vor fi deschise la Moinești, Rădăuți și Dorohoi.

Deschiderea Cofetăria „Dulcinella” în orașul Vaslui vine cu o abordare și o experiență mai bune, căpătate la fiecare deschidere – mai modern cu o gamă mai largă de produse marca „Dulcinella”, cu o vinotecă extinsă de vinuri și o diversitate de miere de albine – toate aduse din Republica Moldova! Ținând cont că suntem în Postul mare, la „Dulcinella” veți găsi o gamă largă de produse de post și vegane.

Despre Dulcinella

Sloganul Dulcinella – „Ziua ta, un pic mai dulce”, cuprinde în sine esența brandului. Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie – tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.

Brandul „Dulcinella” a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie, precum și comercializarea acestora prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.

Dulcinella rEvoluționează

În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – „Dulcinella rEvoluționează”. Acest motto sugerează ambiția noastră de a diferenția produsele, și anume torturile, de tot ce poate fi găsit pe piață la etapa actuală, precum și promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella.

Astfel, produsele marca Dulcinella au fost clasificate în următoarele serii:

La baza seriilor stau următoarele elemente comune: dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noastre. Respectiv, crearea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România și Republica Moldova.

Gust și ospitalitate din Basarabia Dulcinella

„Atunci când faci o alegere este important să fii atent la respirația sufletului, pentru ca mai târziu să poți face lucrurile din suflet. Ce înseamnă pentru mine Dulcinella? Plăcere, gust, armonie, ospitalitate și totuși, mai întâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador ține și de dorința de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului și de a-i motiva la cunoaștere reciprocă. „Podul de Dulciuri” semnifică în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile și aromele sunt cele care ne fac să ne simțim mai aproape.
Vorbeam mai sus despre „respirația sufletului”. E acel moment în care simți că e mai important să dai decât să iei, când recunoști că se întâmplă ceva mistic și totodată istoric pentru propia ta viață. Da, asta am simțit atunci când am făcut cunoștință cu minunatul public din România. De atunci, întâlnirile cu publicul au devenit speciale. Și pentru că port cu mândrie numele de „Cetățean de onoare” al comunelor George Enescu, Corlăteni și Vorona din România, mă simt și mândru și onorat. Dorința mea este una, cea ca oricine își va dori să simtă mirosul „Dulcinella” să poată spune – „mă simt ca acasă”, așa cum mă simt și eu fie la Chișinău, fie la Iași sau la București”
, a spus Ion Paladi, ambasadorul brandului „Dulcinella”.

Dulcinella – cea mai mare rețea de ateliere de cofetărie artizanală din R.Moldova, în 2019 trece Prutul și deschide primele 5 magazine la Bacău, Piatra Neamț și Târgu Neamț.

În decembrie 2020, alături de cunoscutul interpret din Basarabia, Ion Paladi, „Dulcinella” bucură comunitatea din România cu încă 5 magazine noi. La Iași, Pașcani, Botoșani și Suceava.

Pe 11 martie 2021, „Dulcinella” a inaugurat un nou magazin în orașul Bârlad, iar pe 18 martie la Huși și 31 martie la Fălticeni, iar pe 8 aprilie cel de-al treilea magazin în orașul Iași.

Exit mobile version