Est News

„Dulcinella” Vaslui a scos oamenii din case! Zeci de persoane au stat la rând pentru torturi și bomboane din ciocolată

Vasluienii au așteptat nerăbdători deschiderea primei cofetării „Dulcinella” din oraș. Alături de Ion Paladi, ambasadorul brandului de peste Prut, la eveniment a luat parte și Vasile Pavăl, primarul municipiului Vaslui. Doritorii de dulciuri au fost primiți cu cele mai delicioase produse, de la torturi și prăjituri, până la vestitele bomboane „Bucuria”. Săptămâna viitoare, „Dulcinella” își va deschide un alt magazin pe strada Ștefan cel Mare, punând astfel în practică sloganul brandului: „Orașul Vaslui, un pic mai dulce!”. 

Ion Paladi a spus celor prezenți la deschiderea cofetăriei că „Dulcinella” are în Republica Moldova 30 de magazine cu peste 300 de angajați. Strategia de dezvoltare a firmei are drept obiectiv transformarea „Dulcinella” într-un brand național, care să aibă deschise puncte de vânzare în toată țara. În curând vor fi deschise 5 magazine în București, după care urmează alte orașe mari cum ar fi Constanța, Cluj sau Brașov.

„În România avem 13 magazine cu peste 100 de angajați, iar fabirca este la Târgu Neamț. Încercăm să ceream și locuri de muncă pentru frații noștri. Sperăm să depășim numărul de magazine și angajați din Republica Moldova. Avem torturi, biscuiți, prăjituri, bomboane, cadouri pentru cei dragi. În spatele „Dulcinella” avem o echipă mare și frumoasă, care are grijă ca în magazin să fie produse de cea mai înaltă calitate. Pentru mine „Dulcinella” înseamnă ospitalitate, gust, bucurie și sărbătoare”, a spus Ion Paladi.

Cântărețul de muzică populară a adăugat că a dorit să fie imaginea acestui brand, pentru că produsele sunt foarte bune și, în acest fel, între România și Republica Moldova să fie construit un pod de dulciuri. „Săptămâna viitoare  va fi deschisă a doua cofetărie în Vaslui, pe strada Ștefan cel Mare, așa că îi așteptăm pe vasluieni să vină și joia viitoare, pentru că vom avea reduceri la toată gama de produse. Am fost foarte bine primiți în toate orașele unde am deschis magazine. Suntem primiți ca acasă, pentru că eu și la Vaslui sau la Chișinău mă simt ca acasă”, a explicat Paladi.

În ceea ce privește politica de prețuri pe care o promovează bradul, fiind o cofetărie medium spre premium, prețurile se aliniază acestor exigențe.

”Unii spun că prețurile sunt un pic scumpe, unii spun că sunt ok. Dacă aveam niște produse care stăteau o lună pe  raft, poate aveam și alte prețuri.Ținând cont că noi folosim doar produse naturale, de calitate, bio, sunt prețurile care sunt. Sperăm ca să fie prețurile pe placul tuturor vasluienilor. Dacă vom auzi că sunt prea scumpe, echipe se va gândi la acest lucru, să dea prețurile un pic mai jos”, a mai spus Paladi.

Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie – tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.

Brandul „Dulcinella” a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie, precum și comercializarea acestora prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.

Produsele marca Dulcinella au fost clasificate în următoarele serii:

La baza seriilor stau următoarele elemente comune: dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noastre. Respectiv, crearea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România și Republica Moldova.

Exit mobile version