Est News

Black Friday nu mai are același farmec în acest an! Românii sunt mult mai sceptici față de reduceri

Românii sunt mult mai sceptici în ceea ce privesc reducerile de Black Friday din cauza reducerilor fictive pe care le prezintă anumite companii.

Lipsa de interes față de această nouă ediție Black Friday se datorează nu doar dificultăților de ordin economic care marchează țara noastră în această perioadă. La acest dezinteres au contribuit și marii comercianți care înainte de această perioadă au crescut prețurile, ca acum ele să revină la normal.

Ediţia din acest an, stabilită pe 12 noiembrie, vine cu o sumedenie de promoții, în care, însă, românii nu mai cred. Totuși, cei dornici să descopere avantajele de a-și cheltui banii astăzi pot să se orienteze către produse din toate categoriile, de la sănătate, la fashion, locuințe sau credite bancare.

Doar aproximativ 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puţin un produs în această zi. O pondere ridicată este consemnată pe segmentul de vârstă 18 – 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22 – 28 octombrie de Kantar România.

Reamintim că în acest an, ANPC a înfiinţat Comandamentul Special Black Friday, care are drept scop supravegherea permanentă, 24 din 24 de ore, a ofertelor cu promoţii, din această perioadă, indiferent de domeniul de activitate.î

Exit mobile version