Est News

Românii sunt adepții produselor congelate din legume și fructe

Frozen food in the refrigerator. Vegetables on the freezer shelves. Stocks of meal for the winter.; Shutterstock ID 522663619; PO: today.com

Faptul că românii sunt mereu pe fugă și nu mai au timp pentru gătit nu mai este un lucru nou pentru nimeni. De aceea, produsele congelate din legume și fructe au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenți unui sondaj realizat de Reveal Marketing Research în perioada 11-15 noiembrie. Potrivit studiului, , băuturile alcoolice (49%) se clasează pe ultimele locuri.

Profilul consumatorului. Alimentele consumate în ultima săptămână

Dacă ar fi să creionăm un profil al consumatorului din categoria analizată, în funcție de tipul de produs recent consumat, se poate observa că, în general, respondenții din categoria de vârstă 45-55 de ani sunt cei care consumă cel mai mult carne (70%), în timp ce tinerii de până în 24 de ani, consumă aceste produse într-o măsură mai mică decât toate celelalte categorii de vârstă (48%).

În ceea ce privește segmentul produse lactate, pe categorii de gen, targetul este reprezentat de femei (74% – comparativ cu 64% bărbați), în timp ce pentru fructe și legume topul consumatorilor este condus de persoanele din categoria de vârstă + 55 de ani.

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de 13 ani companii din România și Europa.

 

Exit mobile version