Migrarea oamenilor de la o rețea socială la alta se observă destul de bine acum. De la Facebook, foarte mulți utilizatori s-au îndreptate spre aplicații mai dinamice, precum Instagram sau TikTok.
Compania a dat vina pe schimbărea politicii de confidențialitate ale Apple, care îngreunează publicitatea țintită pe Facebook și Instagram, recunoscând însă că are probleme legate și de concurența făcută de TikTok și YouTube, precum și cu atragerea utilizatorilor mai tineri.
Scăderea rapidă a acțiunilor Meta a șters 200 de miliarde de dolari din valoarea sa de piață, dar a provocat pierderi și pentru Twitter și Pinterest.
Facebook este a doua cea mai mare platformă de reclamă digitală din lume, după Google. Proiectează trecerea către o rețea de realiztatea virtuală, denumită Metaverse, dar deocamdată aceasta a înghițit 10,2 miliarde de dolari în 2021, și 6,6 miliarde de dolari în 2020. Mark Zuckerberg a avertizat anterior că investiția companiei în acest domeniu “nu va fi profitabilă în viitorul apropiat”.