Primăria Piatra-Neamț își dorește reforma serviciului de parcări în orașul nostru, iar ca acest lucru să se întâmple, trebuie făcuți anumiți pași.
Pentru că se dorește o informare corectă și completă a cetățenilor, ținem să menționăm câteva aspecte foarte importante:
– Nimeni nu își va pierde locul de parcare! Este o procedură foarte simplă prin care cetățenii care au avut un contract își pot folosi dreptul de prioritate folosinței locului de parcare: se completează o cerere, la care se atașează vechiul contract cu societatea Parking, alături de documentele solicitate.
– Cererile pentru încheierea noilor contracte se vor putea depune foarte simplu și rapid și online, prin intermediul unui link, care va fi valabil începând cu data de 1 martie. De asemenea, documentele se pot depune și la cele trei birouri special amenajate la Primărie, Mall Forum Center și Centrul de Informare Turistică.
– Vă încurajăm să folosiți modalitatea online de depunere a documentelor, pentru ca procesul să fie cât mai ușor și eficient pentru toată lumea!
– Depunerea documentelor se face începând cu data de 1 MARTIE.
– Cei care au achitat parcarea până la o anumită dată a anului în curs se vor adresa societății Parking pentru recuperarea diferenței de bani.
– Este nevoie de această reformă și sunt asigurări că se depun toate eforturile pentru ca tot procesul să fie cât mai simplu. Suntem la dispoziția dumneavoastră prin intermediul numerelor de telefon 0758 111 855 și 0748 146 809.