Est News

Valabilitatea autorizatiilor/autorizatiilor integrate de mediu după incetarea stării de alertă

Având în vedere încetarea stării de alertă, Agenția pentru Protecția Mediului Vaslui informează toți deținătorii autorizaţiilor de mediu/autorizaţiilor integrate de mediu că de la data încetării acesteia se vor aplica prevederile art. 4, alin (5), din Legea 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare, care stipulează că, documentele (actele de reglementare) sunt valabile pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 zile de la incetarea acestei stări.

Astfel, titularii autorizaţiilor/autorizaţiilor integrate de mediu aflate sub incidența legii menționată mai sus, au obligaţia de a solicita la APM Vaslui viza anuală într-o perioadă maxim de 90 de zile de la încetarea stării de alertă (06.06.2022).

Documentația necesară pentru aplicarea vizei anuale va conţine:

Modelele de cerere și declarație sunt conform Ordinului MMAP nr. 1150/11.06.2020 și pot fi descărcate de pe site-ul instituției noastre:  http://apmvs.anpm.ro.

Nedepunerea în termen a documentației conduce la SUSPENDAREA autorizației/autorizației integrate de mediu pe o perioadă echivalentă cu perioada de întârziere față de termenul legal impus!

 

Exit mobile version