Platforma de streaming a anunțat că a pierdut aproximativ 200 de mii de abonați în primele trei luni ale acestui an față de finalul lui 2021, mult sub așteptări, în condițiile în care compania se aștepta la o creștere a numărului de abonați cu 2,5 milioane. Netflix și-a suspendat activitatea din Rusia ca răspuns la invadarea Ucrainei și a pierdut astfel peste 700 de mii de membri. Platforma are în prezent 226 de milioane de utilizatori plătitori de abonament.
În Marea Britanie, potrivit unui raport al firmei de analiză a datelor și consultanță de brand Kantar Group, peste 1,5 milioane de utilizatori ai Netflix au renunțat la abonament în primul trimestru al acestui an. Jumătate dintre aceștia, pe fondul unui trai mai scump și în încercarea de a diminua cheltuielile lunare cât mai mult posibil.
Totodată, ultimele rezultate trimestriale determină Netflix să ia în considerare adoptarea unor noi tactici și oferte, printre care implementarea unui abonament la preț mai redus, dar cu reclame, după succesul celorlalte platforme de streaming cu care concurează, precum HBO Max și Disney+.