De ieri, 11 august 2022, au început lucrările pentru execuția lotului de mijloc al Autostrăzii Moldovei, A7, primul lot care intră în șantier din cele 13 loturi ale întregii autostrăzi Ploiești-Pașcani.
De asemenea, lotul 2 Mizil-Pietroasele are o lungime de 28 de kilometri și va fi construit de o asociere de firme din Bulgaria și România, TRACE-CONI. În ceea ce privește termenul de execuție, acesta este de 20 de luni și poate fi respectat cu o mobilizare foarte bună a liderului de proiect, TRACE-Bulgaria, un constructor cu portofoliu bogat pentru infrastructura rutieră de la sudul Dunării, dar și în afara Bulgariei. Pe 22 august încep lucrările și pe primul lot, Ploiești-Mizil ( 20 km.), contract câștigat de Pizzarotti.
Constructorul CONI se află la primul contract pentru o autostradă
Constructorul CONI, este la primul contract pentru o autostradă în România. CONI SRL este o firmă înregistrată în Prahova „abonată“ la contracte de lucrări publice cu autoritățile locale, mai ales în mandatul baronului Mircea Cosma.
Valoarea contractului semnat pe 7 iunie este de 1,2 miliarde lei, finanțare din PNRR. Asocierea româno-bulgară este la primul contract pentru o autostradă în România, a transmis ministrul Grindeanu : „A fost emis Ordinul de Începere pentru construirea primilor 28,35 de kilometri ai A7 (secțiunea din Muntenia)! Asocierea româno-bulgară SC CONI SRL-TRACE GROUP HOLD are la dispoziție 20 de luni și peste 1,24 de miliarde de lei (fără TVA) pentru a construi acest lot, care include 20 de poduri. Lotul Mizil-Pietroasele este primul din cele 13 loturi ale A7 (Autostrada Moldova) care vor fi construite între Ploiești și Pașcani (320 km) prin finanțare asigurată din PNRR”, a anunțat Grindeanu.