Est News

Carrefour România continuă extinderea rețelei sale de discounter și deschide primul magazin Supeco din județul Vaslui

 

 

 Carrefour România continuă extinderea lanțului Supeco și deschide un magazin în Bârlad, ajungând astfel la o rețea națională de 28 de magazine ale formatului de discounter. Magazinele Supeco oferă cele mai bune prețuri și propun oferte avantajoase pentru cumpărăturile zilnice, cu aproximativ jumătate din articole la costuri reduse pentru achizițiile în volume mari. Noul magazin aduce într-un spațiu de peste 1.000 mp o selecție de aproximativ 5.000 de produse, inclusiv de la producători români, regionali și ultralocali precum carne proaspătă de la Deliciosul de Vaslui sau pâine de la Mopan. Magazinul va fi disponibil în aplicația BRINGO încă din ziua deschiderii.

Magazinul Supeco, adresat atât familiilor, cât și micilor afaceri, oferă prețuri mici la toate produsele, dar și reduceri pentru volume mari la aproximativ jumătate din produse: cu cât crește numărul de produse cumpărate, cu atât prețul per bucată scade. Oferta este valabilă în cazul achiziționării a cel puțin două articole de același fel, produsele vizate fiind semnalizate la raft prin etichetele colorate. Totodată, deschiderea magazinului este marcată și de o serie de oferte speciale, valabile în perioada 15-21 septembrie 2022.

Clienții pot găsi aproximativ 5.000 de produse de larg consum și proaspete: lactate-brânzeturi, mezeluri, măcelărie, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, produse aperitiv, semipreparate, produse congelate, apă, sucuri, băuturi, produse internaţionale, BIO şi dietetice, dar și produse de igienă și întreținerea casei.

„Continuăm  să le oferim clienților noștri cel mai bun raport calitate-preț și cele mai bune soluții pentru sesiunile zilnice de cumpărături, acum cu noul magazin Supeco din Bârlad, al 28-lea din lanțul nostru de discount. Conceptul magazinelor Supeco vine în sprijinul consumatorilor cu promisiunea unor prețuri mai mici față de media pieței, completate de oferte zilnice și de avantaje pentru achizițiile unor volume mari,” a declarat Silviu Diaconu, Director Supeco.

Totodată, magazinul îi așteaptă pe bârlădeni cu produse familiare, precum carnea de pui produsă de către Deliciosul de Vaslui sau cu produse de brutărie și panificație Mopan, dar și cu o selecție de mezeluri, lactate și brânzeturi tradiționale. Printre produsele proaspete de sezon se numără vinetele, dovleceii, strugurii, prunele și merele.

„Suntem bucuroși să deschidem noul magazin Supeco în Bârlad și să le prezentăm astfel locuitorilor un concept avantajos, în care fiecare sesiune de cumpărături înseamnă o oportunitate reală de a economisi. Îi așteptăm pe bârlădeni în noul magazin, unde pot regăsi aproximativ 5.000 de produse la prețuri mereu reduse, stabile, care scad pe măsură ce coșul de cumpărături crește. De la produse proaspete, locale și cu tradiție și până la produse de uz casnic, Supeco acoperă nevoile întregii familii, precum și ale micilor afaceri,”  a adăugat Daniela Birca, Manager magazin Supeco Bârlad.

Noul magazin Supeco din Bârlad aflat pe strada Popa Șapcă, nr. 3, în apropierea pieței centrale, are o suprafață totală de peste 1.400 mp, 22 de angajați și este deschis de luni până sâmbătă între orele 07:30 – 21:00 și duminică, între orele 08:00 – 18:00. De asemenea, bârlădenii pot efectua comenzi de la noul magazin Supeco și prin aplicația BRINGO, încă din prima zi a deschiderii.

Odată cu deschiderea magazinului din Bârlad, rețeaua de supermarketuri Supeco se extinde la 28 magazine la nivel național. Locuitorii din Oradea, Timișoara, Arad, Suceava, Bacău, Călărași, Piatra Neamț, București (Titan și Rebreanu), Sfântu Gheorghe, Constanța, Reghin, Satu Mare, Cluj, Sibiu, Gheorgheni, Iași, Baia Mare, Târgoviște, Slatina, Slobozia, Râmnicu Vâlcea, Hunedoara, Giurgiu, Galați, Focșani, Craiova se bucură deja de ofertele zilnice și prețurile mici ale magazinelor Supeco.

Conceptul unic de magazin Supeco are la bază diversitatea produselor, prețurile mici și ofertele avantajoase, toate adaptate nevoilor variate ale clienților. Acest lucru este posibil datorită costurilor reduse pentru energie, a faptului că nu se fac investiții în decorațiuni, publicitate, mobilier sau rafturi și a economiilor la transportul produselor, obținute preponderent din aprovizionarea de la furnizorii locali. Nu în ultimul rând, stocurile de marfă sunt depozitate direct în magazin, pentru economie de spațiu.

În toate magazinele Supeco din țară, produsele pot fi achiziționate în pungi 100% biodegradabile.

 

Despre Supeco

Supeco completează rețeaua de peste 370 de magazine Carrefour cu formatul de discount, alături de magazinele Carrefour hipermarket, market și express. Supeco propune un concept care se bazează zilnic pe prețuri mici la toate produsele, adaptată tuturor nevoilor, de la alimente, cosmetice, curățenie sau parafarmacie. Clienții se pot bucura de discounturi progresive în funcție de cantitate: cu cât cumpără mai mult, cu atât plătesc mai puțin, un model care se datorează costurilor reduse pentru energie, publicitate, decorațiuni, mobilier, spații de depozitare, cât și lanțului logistic scurt. De aceea, magazinele sunt dedicate atât consumului propriu, cât și cumpărăturilor de volum. În prezent, sunt 28 de magazine Supeco la nivel național.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.

 

Exit mobile version