Est News

Amazon.com a declanşat marţi sezonul cumpărăturilor de sărbători de teamă că bugetul pentru cadouri va fi unul redus anul acesta

Amazon.com a declanşat marţi sezonul cumpărăturilor de sărbători cu cel de-al doilea eveniment major de vânzări al său din acest an, în timp ce companii rivale, de la Walmart la Best Buy, s-au alăturat cu reduceri pentru a atrage clienţii care se confruntă cu bugetele de Crăciun reduse de inflaţie, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Este aşteptat, de asemenea, că inflaţia şi reducerile timpurii vor încetini cheltuielile de sărbători din acest an.

Vânzările online de sărbători din SUA sunt de aşteptat să crească anul acesta în cel mai lent ritm din 2015, cu doar 2,5%, până la 209,7 miliarde de dolari, potrivit Adobe Analytics.

Începutul timpuriu al sezonului cumpărăturilor de sărbători, nu este o surpriză. Marii comercianţi cu amănuntul, cum ar fi Target şi Walmart, au oferit reduceri mari de luni de zile pentru a scăpa de excesul de stocuri care s-a acumulat pe măsură ce consumatorul a redus cheltuielile discreţionare.

”În acest sezon de sărbători, comercianţii cu amănuntul recurg la promoţii forţate pentru a convinge cumpărătorii”, a spus Spieckerman.

 

sursa: economedia.ro

 

Exit mobile version