Noul abonament va fi disponibil în 12 state: Canada, Australia, Brazilia, Franța, Italia, Germania, Japonia, Coreea, Mexic, Spania și Marea Britanie și va costa 6,99 dolari, cu trei dolari mai puțin decât cel mai ieftin abonament de până acum, “Basic”.
Netflix a explicat că cei care vor alege noul abonament vor vedea aproximativ patru minute de reclame pe oră. De asemenea, fiecare reclamă va dura între 15 și 30 de secunde și va fi redată la începutul sau în timpul serialului vizionat. Filmele noi lansate vor avea publicitate redusă, astfel încât experiența cinematografică să fie cât mai puțin afectată.
După anunțul de astăzi, acțiunile companiei au crescut cu +3,9%, însă de-a lungul anului acestea au scăzut cu -62%. Până anul acesta, directorii Netflix au respins categoric introducerea reclamelor, însă după ce numărul abonaților a început să scadă pentru prima dată în zece ani, o astfel de măsură a fost considerată necesară.