Est News

Filmul Teambuilding, în topul Netflix după ce a stabilit recordul de spectatori în cinematografe

Filmul Teambuilding, o satiră groasă a relației dintre angajați și șefi în marile companii, este cel mai urmărit film pe Netflix în ultimele zile, potrivit topului public al rețelei. Teambuilding e urmat în clasament de Glass Onion și Hard Target 2.
Filmul regizat de Matei Dima (vloggerul cunoscut drept BRomania) a fost cel mai mare succes al anului 2022 în cinematografe, potrivit Cinemagia. A avut 983.000 de spectatori şi 23,16 milioane de lei încasări de la premiera de la sfârşitul lunii septembrie.
Pe de altă parte, filmul a primit aprecieri pentru scenariul coroziv ori critica relațiilor de la job. Criticul de film Andrei Gorzo a scris că ”Teambuilding are un număr de replici citabile („Eu am rată la casă. La mașină. La câine”, spune cineva din Cluj). Și, cu toate că în ansamblu e primitiv și/sau cras-comercial, are câteva incursiuni în zone de post-ironie și de atât-de-uncool-încât-e-cool – mă gândesc la părțile cu Cosmin „Micutzu” Nedelcu (pe al cărui personaj îl cheamă Horia Brenciu, motiv pentru care o viață întreagă s-a simțit blestemat, umilit etc.) și la cameo-ul adevăratului Brenciu. (În general, Micutzu proiectează o persona mai hip decât filmul din jurul lui.) Regret faptul că e un film atât de puțin preocupat de finețurile construcției audiovizuale a povestirii cinematografice, încât rasolește complet secvența partidei de paintball – nu se înțelege nimic din desfășurarea în spațiu a celor două echipe, din eventualele lor strategii, etc.; e un dezastru. Dar, oricât aș regreta un lucru sau altul, nu regret cele două ore petrecute la această comedie”.
sursa: G4media.ro
Exit mobile version