Potrivit ministrului, această porțiune a Autostrăzii Moldovei va fi construită de același constructor român care lucrează la Tronsoanele 1 și 4, Asocierea Spedition UMB SRL – SA&PE Construct SRL – Tehnostrade SRL.
Primul contract pentru Tronsonul 2 (Vadu Pașii-Râmnicu Sărat), care are o lungime de 30,8 km, este în valoare de 1,31 miliarde de lei (fără TVA). Cel de-al doilea contract pentru Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat-Mândrești Munteni), care are o lungime de 36,1 km, este în valoare de 1,46 de miliarde de lei (fără TVA).
Ministrul a mai precizat că ambele loturi vor fi finanțate prin PNRR, iar construcția acestora trebuie finalizată în 26 de luni. De asemenea, aceasta include 12 poduri, dintre care Podul peste Râmnicul Sărat și DN22 (791 m) și alte 18 poduri și un pasaj, din care Podul peste DJ 205R și pârâul Râmna (380 m).
„Încă 67 de km din Autostrada Moldovei au de astăzi constructor! Au fost semnate contractele pentru Tronsoanele 2 și 3 ale secțiunii de autostradă Buzău-Focșani (parte a A7), cu același constructor român care lucrează deja pe tronsoanele 1 și 4.
Tronsonul 2 (Vadu Pașii-Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km.
Valoarea contractului: 1,31 miliarde de lei (fără TVA).
Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat-Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km.
Valoare contractului: 1,46 de miliarde de lei (fără TVA).
Construcția ambelor loturi, finanțate prin PNRR, trebuie finalizată în 26 de luni și include:
– 12 poduri dintre care, Podul peste Râmnicul Sărat și DN22 (791 m)
– 18 poduri și un pasaj, din care Podul peste DJ 205R și pârâul Râmna (380 m).
În prezent, din cele 13 loturi ale Autostrăzii Ploiești-Pașcani (finanțată prin PNRR) 9 au contracte semnate. Celelalte 4 contracte au constructori desemnați încă din 2022, dar rezultatele procedurilor de achiziție publică au fost contestate.”, a precizat în postarea de pe Facebook Sorin Grindeanu.