Est News

ANPC a acționat în cazul turiștilor care au așteptat cinci ore să ajungă pe pârtie

Revoltă la Sinaia. Sute de turişti au aşteptat cinci ore să ajungă pe pârtie. Telegondola s-a stricat şi nu a mai funcţionat până spre prânz. Angajaţii susţin că au anunţat pe social-media situaţia, dar unii schiori îi acuză că nu au spus nimic şi au vândut cartele în continuare. Plini de furie, mulţi turişti au răbufnit.

 

Amenda dată de ANPC

„Avem toată ţara aici şi, cu siguranţă, tot Bucureştiul. În afară de chiciură, ne-au plesnit bandajele de la patru role. Au trebuit schimbate, o procedură care durează cam 20 – 25 de minute pentru fiecare rolă”, a declarat Maria Floricică, director Gondola Sinaia. Unii turişti i-au acuzat, însă, pe angajaţii telegondolei Sinaia că nu le-a păsat de ei. „Am aşteptat cinci ore să daţi drumul gondolei Karp şi aţi continuat să vindeţi cartele fără să comunicaţi faptul că nu se urca la Cota 2.000”, a fost mesajul postat pe Facebook de o turistă nemulţumită. Cineva trebuie să plătească, s-a revoltat o turistă care venise din Bucureşti la schi.

Comisariii de la Protecția Consumatorilor Prahova au decis să amendeze administratorii domeniului schiabil din Sinaia cu 15.000 de lei și au dispus returnarea banilor turiștilor care nu au reușit să urce la Cota 2000 deși își cumpăraseră bilete. Cei care au reuşit să ajungă pe pârtii, s-au bucurat de zăpadă perfectă şi chiar de soare. Iar turiştii care au ajuns la Omu au avut parte de o imagine rară. După şase zile de viscol, cabana aflată la 2.500 de metri altitudine, a fost complet acoperită cu zăpadă îngheţată. În zonă, stratul are aproape un metru şi jumătate.

 

sursa: observatornews.ro

Exit mobile version