Ministerul Finanțelor a scos în SICAP un contract de 1,9 milioane lei, pe doi ani, pentru prestarea serviciilor de creație grafică, materiale de promovare a activității instituției și servicii de promovare pe conturile de social media administrate de minister, cu precădere pentru programele de cumpărare de către populației a titlurilor de stat, în cadrul programelor Tezaur și Fidelis.
Dincolo de descrierea generică, instituția explică, în caietul de sarcini, ce are nevoie. Astfel, contractul este împărțit în trei loturi, după cum urmează:
LOTUL I: Lotul I – Servicii de creație și execuție grafică
- Creare manual de identitate vizuală pentru programul Tezaur
- Creare manual de identitate vizuală pentru programul Fidelis
- Creație și execuție grafică materiale de promovare
- Clip video cu voice over cu durata de 30 secunde
- Clip video cu voice over cu durata de 2 minute
- Animații video
LOTUL II: Materiale de promovare
- Spider
- Roll-up
- Broșură
- Pliante
- Afișe
- Revistă\Catalog
- Agendă
- Set pix și stilou
- Mapă pentru documente
- Blocnotes
- Suport pahare
- Calendar
LOTUL III: Servicii de promovare pe platformele de social media
- Servicii de promovare pe platformele Facebook și Instagram
- Servicii de promovare pe platforma Twitter
- Servicii de promovare pe platforma Youtube.
sursa: economedia.ro