Est News

Un milion de români merg zilnic la mall. În topul vizitatorilor este generația Millennials

Românii fac peste 32 milioane de vizite la mall în fiecare lună, ceea ce înseamnă, în medie, un milion pe zi, în Bucureşti, generaţia Millennials fiind prima în top vizitatori, conform unui studiu realizat de o firmă de comunicare indoor, informează Agerpres.

„Mersul la mall este un comportament social la noi în ţară. După perioada pandemiei, oamenii au revenit în centrele comerciale avizi în primul rând de socializare. Cifrele se compară acum cu cele din 2019, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Deşi este posibil ca valoarea bonului să stagneze anul acesta, din cauza inflaţiei, numărul vizitelor în centrele comerciale va rămâne constant sau îşi va păstra tendinţa de creştere”, a declarat Georgian Drăghici, director comercial Brand Management, conform unui comunicat remis, luni.

În 2020, odată cu pandemia, consumatorii au învăţat să se adapteze la shopping-ul online şi chiar să grăbească procesul deja început al digitalizării. S-a crezut, pentru un moment, că epoca mall-urilor a apus. Studiile arată însă că centrele comerciale moderne s-au adaptat noilor nevoi ale consumatorilor, subliniază sursa citată.

Cel mai activ segment de vârstă este generaţia Millennials (cei născuţi între 1981-1996). Consumatorii cu vârsta cuprinsă între 26 şi 45 de ani reprezintă 53% din totalul de vizite, în timp ce Generaţiile Z (18-25 ani) şi X (45-55 de ani) reprezintă fiecare câte 23%.

Exit mobile version