Est News

Ochelarii Ray Ban – Cum au apărut și de ce sunt așa apreciați?

Atunci când vă doriți o pereche de ochelari de soare, este important să alegeți un brand care se ocupă cu atenție și drag de toate produsele sale. Să alegeți o ramă stabilă, stilată și care să nu iasă din trend prea curând. Dacă și dumneavoastră sunteți în căutare de o astfel de pereche, atunci rămâneți cu noi. În rândurile ce urmează vrem să vă prezentăm istoria brand-ului de ochelari Ray Ban, ca să vă convingeți de versatilitatea lor. Veți afla cum au reușit să devină cea mai populară marcă și motivele pentru care sunt atât de îndrăgiți. Să începem.

Ochelarii Ray Ban au fost dintotdeauna o piesă de rezistență în orice garderobă. Încă din anii 30, ei s-au făcut apreciați de mulți. În continuare, vă vom prezenta istoria acestui brand, pe ani, pentru a vă ajuta să îi înțelegeți povestea.

Anul 1937 – Brand-ul își face apariția pe piață sub firma intitulată Bausch & Lomb, o firmă ce oferă, până și la momentul actual, lentile de contact cu sau fără prescripție, și diverse tratamente pentru ochi. Aceștia au scos patentul pentru ochelarii tip Aviator, un model foarte popular. În acea perioadă, acest model de ochelari a fost fabricat cu scopul de a proteja ochii piloților și a le oferi vizibilitate mai mare în timpul zborului. Firma a creat lentilele verzi cu filtru UV împotriva razelor de soare și astfel, s-a remarcat în întreg domeniul de aviație. Această pereche și-a luat denumirea în special de la faptul că a fost folosită de piloții Armatei Americane. De asemenea, să nu uităm să menținonăm și faptul că ochelarii Aviator au o ramă stabilă din metal și lentile reflectorizante.

Anul 1952 – Datorită laudelor sporite ale piloților, Ray Ban a devenit populară în anii 50 și a mai scos o ramă de ochelari pe piață, anume modelul Wayfarer. Inițial, aceștia au fost proiectați tot pentru bărbați, însă doamnele au fost și ele surprinse de versatilitatea lor, și i-au adoptat în stilul lor de zi cu zi. Trebuie menționat că, spre deosebire de ochelarii Ray Ban Aviator, cei Wayfarer ies în evidență datorită ramei din plastic solid și formei ce se adaptează frumos pe orice chip. Așa au prins acești ochelari popularitate și au ajuns să fie purtați de președinți, vedete, artiști ai momentului și actori.

Anii 1980 – Între 1982 și 1987, ochelarii Wayfarer au devenit mai populari decât modelul Aviator. Tot atunci a fost și momentul în care Ray Ban a început fabricarea ramelor de vedere. Și pentru a se face și mai cunoscută, firma a reușit să se prezinte publicului și prin filme sau seriale. Actorii celebri au fost văzuți purtând fie una din cele două rame clasice, fie pe cea de vedere, și astfel, și-au atras mai mulți clienți. Au reușit să vândă de la 18.000 de perechi până la 360.000 în numai câțiva ani și să își ridice vânzările la fabuloasa sumă de 1.5 milioane de dolari. Apariția ochelarilor în aproximativ 60 de filme și seriale i-a propulsat la înălțimi mari, urmând să fie purtați de și mai mulți oameni: artiști, actori, vedete de modă, și persoane obișnuite.

Anul 2007 – Acest an a marcat reinventarea ochelarilor Ray Ban. Dacă Wayfarer erau cunoscuți pentru rama lor neagră și elegantă, acum s-au restilizat în modele de camuflaj sau culori precum alb, roșu, albastru și turcoaz. Cât despre perechea Aviator, și ea s-a reinventat la rândul ei, trecând de la rama de metal aurie și lentilele verzi, la un design mai minimalist pe negru, alb, roșu sau model tortoise. Așa și-au continuat popularitatea și creșterea vânzărilor până în prezent, inclusiv cu ochelarii de vedere.

Iar acum că ați aflat istoria brand-ului, vrem să vă enumerăm și motivele pentru care ochelarii sunt atât de apreciați:

Iată că am ajuns la final. Sperăm că articolul nostru v-a fost de folos și că v-am convins de versatilitatea acestor ochelari de soare. Nu ezitați să navigați mediul online și să profitați de oferte, ca să aveți și dumneavoastră o pereche de Ray Ban de înaltă calitate, ce va merita investiția. Happy shopping!

Exit mobile version