Home » Social » Start pentru o nouă licitație de atribuire a contractului de salubrizare în zona Roșiești!

Start pentru o nouă licitație de atribuire a contractului de salubrizare în zona Roșiești!

Asociația pentru Dezvoltare Intercomunitară (ADI) Vaslui a aprobat în cadrul Adunării Generale demararea procedurii de licitație pentru lotul 5 Roșiești, din cadrul sistemului integrat de management al deșeurilor.

Organizarea unei noi licitații este obligatorie, în condițiile în care contractul de delegare a gestiunii deșeurilor, încheiat în data de 8 iunie 2016, a încetat de comun acord în data de 8 ianuarie 2019. Contractul de delegare a fost atribuit de către ADI Vaslui asocierii SC Rossal SRL și SC Diasil Service SRL.

Pentru a asigura uniformitatea la nivel județean, procedura va avea la bază aceiași documentație de atribuire, cu modificările impuse de modificările legislative. Zona Roșiești, pentru care va fi organizată o nouă licitație de atribuire a contractului de salubrizare, înglobează un număr total de 14 UAT-uri. În prezent, sistemul de management al deșeurilor din județul Vaslui este deschis doar în zona Negrești, unde sunt arondate 8 UAT-uri.

În perioada următoare vor prelua activitatea de salubrizare operatorii din zonele Vaslui cu 29 de UAT-uri, Bârlad cu 22 de UAT-uri și Huși care are 13 UAT-uri.

Pe 23 iulie 2018, a fost deschis depozitul ecologic de la Roșiești. Serviciului public de management al deșeurilor a fost delegat firmei SC Romprest Energy SRL București, ofertant declarat câștigător în urma licitației pentru concesionarea gropii ecologice de la Roșiești și a stațiilor de transfer din Vaslui, Bârlad, Huși și Negrești. Depozitul de la Roșiești are în componență o linie de sortare, echipamente de cântărire, drumuri interioare, garaje etc. Depozitul va avea două celule de depozitare, din care a doua celulă va fi deschisă de către concesionarul serviciului. Prima celulă va funcționa până în anul 2030, iar a doua celulă în perioada 2030 – 2042.  (Dănuț CIOBANU)

About Tehno Redactor

%d blogeri au apreciat: