Home » Administratie » Se sparge doar cu contract

Se sparge doar cu contract

Se sparge strada, se lucrează, se așteaptă ca cineva să repare. Câteodată se mai și repară, alteori nu, decât după implicarea cetățenilor.

Nu de puține ori, bârlădenii sunt deranjați de ignoranța cu care este tratată problema refacerii străzilor după executarea unor lucrări. Răspunzătoare de refacerea străzilor, în aceste cazuri, este SC Raiser SA.

Teoretic, orice firmă care dorește să facă o lucrare ce implică spargerea asfaltului, trebuie să aibă autorizație de la Serviciul Urbanism din cadrul Primăriei municipiului Bârlad.

„Noi nu eliberăm autorizație până când firmele solicitante nu încheie contract cu SC Raiser. Abia apoi obțin autorizația”, a declarat Sorin Gliga, arhitect șef.

Firmele care încheie de regulă contracte cu SC Raiser sunt E.ON și Aquavas. În ultima perioadă, după intervențiile la conductele de apă, și distrugerea străzii, Aquavas asigură cu forțe proprii refacerea străzii numai prin betonare. Obligația de a încheia contract pentru repararea străzii, după efectuarea lucrărilor la conductele de apă sau gaz, sau la rețeaua electrică subterană, îi revine firmei respective. În cel mult trei zile de la efectuarea intervenției, SC Raiser SA trebuie să execute lucrările de refacere a străzii, ceea ce înseamnă că firmele respective trebuie să încheie contract încă din timpul lucrărillor la propriile rețele. Teoretic sună bine, practic, nu întotdeauna se întâmplă așa. Bârlădenii observă că străzile sparte încă așteaptă să fie refăcute, și nu trei zile ci mai mult.

În perioada Paștelui, locuitorii din Strada Vasile Pârvan au ocolit trei săptămâni un crater format în urma unor lucrări la reăeaua electrică subterană, până când, firma respectivă a catadicsit să ia măsuri.

„Nu este obligația noastră directă, dar ne preocupă și centralizarea zonelor cu probleme. Suprafețele pe care le asfaltăm anual pe baza contractelor încheiate cu E.ON și alte firme, nu sunt foarte mari. Sunt, în medie, de 250-300 mp de stradă. Valoarea unui asemenea contract este de câteva sute de lei”, a declarat Florin Ghenghea, directorul Raiser S.A. (Mihaela NICULESCU)

Se sparge strada, se lucrează, se așteaptă ca cineva să repare. Câteodată se mai și repară, alteori nu, decât după implicarea cetățenilor. Nu de puține ori, bârlădenii sunt deranjați de ignoranța cu care este tratată problema refacerii străzilor după executarea unor lucrări. Răspunzătoare de refacerea străzilor, în aceste cazuri, este SC Raiser SA. Teoretic, orice firmă care dorește să facă o lucrare ce implică spargerea asfaltului, trebuie să aibă autorizație de la Serviciul Urbanism din cadrul Primăriei municipiului Bârlad. „Noi nu eliberăm autorizație până când firmele solicitante nu încheie contract cu SC Raiser. Abia apoi obțin autorizația”, a declarat Sorin…

Review Overview

About Mihai Vasile

%d blogeri au apreciat: