La începutul acestui an, Netflix a raportat prima pierdere trimestrială de abonați în ultimii zece ani – cu peste 200 de mii de persoane care și-au închis contul. Totuși, a estimat că ”exodul” la final de an va fi de două milioane de abonați. Ulterior anunțului, acțiunile sale s-au prăbușit cu 40%, fapt ce i-a generat o pierdere de 58 de miliarde de dolari.
Ca răspuns, compania caută să-și reducă cheltuielile și a decis să anuleze mai multe seriale și emisiuni. Cel mai recent caz este cel al animației ”Pearl” creată de Meghan Markle, soția Prințului Harry. Cuplul regal a fost de acord să realizeze mai multe producții pentru platfoma de streaming, în urma unei înțelegeri de circa o sută de milioane de dolari parafată în 2020.
Având în vedere presiunea resimțită de Netflix de a produce emisiuni premiate și de a concura cu multitudinea de alte servicii de streaming, anulările arată că practic niciun serial nu este în siguranță, notează CBS. Potrivit Variety, viitorul programelor este “bazat pe audiență, iar nu pe costuri”.