Indolență marca E-ON!
de Răzvan CĂLIN
După ce miercurea trecută o pană de curent a provocat pagube serioase unor firme din Bârlad, week-end-ul trecut s-a întrerupt din nou alimentarea cu energie electrică.
În ediția de vineri, 31 iulie, a cotidianului nostru, am scris pe larg despre frecvența ridicată a penelor de curent cu care se confruntă bârlădenii. Așa cum nu a fost pentru prima oară când am scris despre așa ceva, tot la fel eram conștienți că lucrurile sunt departe de se îndrepta. Iar teoria ne-a fost confirmată chiar din aceeași zi, când penele de curent s-au succedat cu aceeași intensitate. Ba chiar au continuat și pe parcursul zilei de sâmbătă, 1 august, spre disperarea bârlădenilor.
Însă, în momentul în care vezi că nu mai devreme de miercuri, 29 iulie, o pană de curent a făcut ravagii prin oraș, iar vineri aceeași poveste, ai senzația că cineva își bate joc de tine, de nervii și de banii tăi. Căci situația în zilele de vineri, 31 iulie și sâmbătă, 1 august, a fost următoare: câte două – trei pene de curent pe zi. Cele mai sâcâitoare (și distructive pentru tot ceea ce înseamnă aparat electric) au fost momentele în care alimentarea cu energie electrică era reluată pentru doar câteva secunde (maxim un minut), pentru ca apoi totul să ”moară” din nou. Un episod de acest gen avea câte patru – cinci tentative succesive de a reveni curentul electric în rețea, așa încât e lesne de înțeles că și nervii bârlădenilor au resimțit din plin aceste șocuri. Dovadă au stat și rețelele de socializare care s-au umplut imediat de reacții care mai de care mai dure la adresa E-ON. Am spicuit doar câteva dintre opiniile bârldenilor exprimate în spațiul public virtual, însă elocvența lor vorbește de la sine:
”Proști mai suntem că stăm și suportăm rahaturile celor de la E.ON…Să-i ia naiba cu infrastructura și conducerea lor!!! Ar trebui să mergem peste ei și să le explicăm că noi suntem fraierii care îi facem să aibă de unde fura!!!! Măcar pentru atâta fapt ar trebui să ne respecte și să nu-și mai bată joc de noi încontinuu!!! Scuzati expresiile, dar m-am săturat să își bată joc de noi! Pe banii noștri!”;
”Și ieri și azi a luat curentul de parcă am fi ca pe timpurile când nu era lumină!”;
”După ce că își bat joc de noi, te mai trezești și cu facturi de plătit de două ori! Sub premiza cine pune botu’ plătește, ăștia încasează de la oameni o grămada de bani, nejustificati…uneori se plătește o factură de două ori, iar când sunt luați la întrebări se scuză că „sistemul electronic este vinovat“…bleahhh…m-am săturat de tâmpiți!!!”;
”Mai avem un pic și dăm la pedale ca să avem curent electric în casă!”;
”Un miting cu vreo cinci mii de oameni în fața E-ON-ului s ar merita……..!”.
Sunt reacțiile câtorva bârlădeni care denotă destul de clar cam care este starea de spirit în rândul localnicilor din ce în ce mai nemulțumiți de calitatea execrabilă a serviciilor oferite de E-ON. Mai reamintim doar că pana de curent de miercuri a provocat unor firme din Bârlad (cea care editează editează site-ul www.b-o.ro și SC Lidas Prod SRL) pagube însumând cel puțin 1.700 de lei, la o primă evaluare. Cât despre reacția celor de la E-ON, aceasta e mai mult decât elocventă. Mai de fiecare dată când au fost contactați, mesajul lor a fost ceva de genul: ”Ne pare rău, dar a fost o avarie accidentală”, ”E-ON face tot posibilul să-și îmbunătățească calitatea serviciilor (!)”, ”Indicatorii arată că suntem pe drumul cel bun (bun pentru cine?)” etc. Un soi de discurs elevat, plin de termeni simandicoși, din care nu poți trage decât o singură concluzie: ”Câinii latră, caravana trece”! Vă lăsăm pe dumneavoastră stimați cititori să identificați cine joacă în această scenetă de prost gust rolul câinilor și cine face parte din caravană…
mai platim si asa zisa taxa de rezervare, ce ne rezerva ei ??? multi nervi
Trebuie dați în judecată și restituiți banii de abonament pe toate lunile în care au fost mai mult de 3 întreruperi. Să vedem plătesc la toți!