Limitatoarele de viteză, eliminate
Edilii bârlădeni au decis să înlocuiască limitatoarele de viteză construite în mod nepotrivit în carosabil, cu unele care să respecte prevederile legale.
Articolul apărut în ediția de ieri a ziarului Est News, în care v-am pus la curent cu nemulțumirile mai multor conducători auto legate de limitatoarele de viteză amplasate pe strada Ioan Popescu din Bârlad, a avut efecte neașteptat de rapide.
Ieri dimineață, o echipă de muncitori de la SC Raiser SA, firma care se ocupă de repararea drumurilor din Bârlad, muncea de zor la demontarea „excrescențelor” construite la cererea edililor locali în scopul reducerii vitezei de către șoferi.
Primarul Constantin Constantinescu ne-a declarat că a luat notă de nemulțumirile oamenilor și că va pune în aplicare o măsură care să îi mulțumească și pe conducătorii auto, dar care să protejeze zona: „Din păcate, suportăm cu toții lipsa unei șosele de centură care să scape orașul de traficul greu. Mașinile de tonaj greu au făcut ravagii în atâtea zeci de ani, iar podul de pe strada Ioan Popescu nu a scăpat. Este destul de slăbit ca structură și nu vrem să asistăm la vreo nenorocire, drept pentru care limitarea vitezei este, deocamdată singura soluție la îndemână. Am avut o întâlnire cu reprezentanții Poliției Rutiere Bârlad și am decis împreună să înlocuim limitatoarele cu unele care respectă prevederile legale”.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=gZE-OrTXZuk&w=420&h=315]
Așadar, denivelările de asfalt vor fi înlocuite cu limitatoare de viteză sub forma „cocoașelor” de cauciuc, având dimensiunile prevăzute de lege și care vor fi dispuse în două linii, la urcarea și la coborârea de pe pod. (S.M.)
Cind primaria va desfiinta si sensul giratoriu nelegal si improvizat , excentric si din cauza caruia la intrarea pe strada Ioan Popescu masinile mari ajung pe contrasens punind mai ales iarna in pericol participantii la trafic ce ajung in intersectie?
Cred ca oricum sunt nepotrivite aceste „limitatoare”, chiar daca respecta normele legale. Vibratiile produse de masinile grele cand trec peste acestea produc mai mult rau podului decat daca ar trece cu viteza mai mare. Cred ca cel mai nimerit ar fi numai indicatoare de restrictie de viteza si supravegherea respectarii vitezei de catre cei in drept.
Multumim redactiei pentru articolul care a dus la eliminarea acelor asa zise limitatoare care distrugeau masini.Primarul Titi trebuia sa stie cit rau facea soferilor cind a comandat acea lucrare,la fel si politia ruttiera care aproba lucrarea.