Campania electorală a rotunjit buzunarele Poștei Române
Poștașii au dat o mână de ajutor contra-cost partidelor aflate în cursa electorală, însă alegerile au fost câștigate taman de formațiunea care nu a împărțit pliante.
Dacă pentru PSD și pentru alte partide campania electorală care s-a încheiat nu a a adus rezultatele așteptate, Compania Poșta Română nu poate spune același lucru, deoarece și-a rotunjit frumușel buzunarele de pe urma serviciilor „info-electorale”.
Oficiul Județean de Poștă Vaslui (OJP) a încasat nici mai mult, nici mai puțin de 8.000 de lei, în urma distribuirii diverselor materiale de campanie pentru mai toate partidele angrenate în cursa electorală. Unul singur nu a încheiat contract cu Poșta, pentru simplul motiv că nu a vrut să împartă pliante și acela este taman marele câștigător al fotoliului de președinte al României: Alianța Creștin-Liberală.
„Poșta Română trece printr-o situație financiară destul de grea. Am avut noroc cu cele două contracte încheiate cu Ministerul Fondurilor Europene pentru distribuirea bonurilor pentru alimente și cu CJAS pentru distribuirea cardurilor de sănătate. Am considerat că un ban în plus nu strică, și am acceptat încheierea de contracte cu partidele politice, atât la nivel național cât și local. Am prestat un serviciu și pentru asta am fost plătiți. Avem toate documentele justificative, în caz că sunt nemulțumiri”, a declarat Nicuță Marcu,șeful OJP Vaslui.
Șeful OJP a mai adăugat că factorii poștali s-au conformat întocmai solicitărilor clientului. Au împărțit materiale electorale din casă în casă, din două în două case, precum și la instituțiile indicate. (Mihaela NICULESCU)