Business

Ziua de 100 mil. euro

Retailerii români și-au adaptat modelul de business la preferința consumatorilor de a avea reduceri șoc pe perioade scurte.

Evenimentul de shopping Black Friday, introdus pe piața locală în urmă cu trei ani de eMag, va genera în acest an vânzări record, de peste 100 mil. euro – adică peste 10% din cifra medie de afaceri pe zi a tuturor companiilor din România – doar în rândul celor mai mari jucători din retailul electro-IT, potrivit estimărilor ZF.

Cifra de afaceri cumulată a companiilor din România este de 250 mld. euro pe an.

Vânzări de 34 de milioane de euro va realiza – conform estimărilor proprii – doar eMag, pe parcursul unei singure zile, în care compania se așteaptă să aibă pe site la prima oră, când va demara campania, peste 200.000 de clienți unici, dintre care o mare parte vor face cu această ocazie prima lor achiziție online, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMag, în cadrul emisiunii video online de business ZF Live.

„Datorită reducerilor mari, sunt oameni care vin și își fac curaj să comande pentru prima dată online“, a spus Stanciu. În 2013, site-ul eMag a înregistrat în ziua de Black Friday circa 3,1 milioane de vizite, iar în cel mai aglomerat interval de 10 minute a numărat un maxim de 160.000 de vizitatori unici. Circa  450.000 de produse vor fi incluse în campania de Black Friday a eMag din acest an, față de 250.000 în 2013. Cel mai scump produs comercializat de eMag este un autoturism de 60.000 de euro, iar cel mai ieftin un mouse wireless de doi euro. Cele mai multe autoturisme vândute la ofertă sunt produse de compania Ford, a spus Stanciu.

Sursa: money.ro

Review Overview

User Rating: Be the first one !

Related Articles

Back to top button