Îmbulzeală de Black Friday
Bârlădenii au așteptat „Vinerea Neagră” pentru a-și cumpăra elctronice și electrocasnice. Vineri, dis-de-dimineață, magazinele de profil din oraș erau pline ochi de clienți, iar la orele prânzului, într-unul din magazinele de electrocasnice s-au format cozi la casele de marcat. Cel mai bine s-au vândut televizoarele de ultimă generație și telefoanele inteligente, dar și laptopurile și tabletele.
Roxana CUCU
„Ne bucurăm că bârlădenii au încredere în magazinul nostru și că au dorit într-un număr destul de mare să profite de ofertele noastre de Black Friday. Este destul de aglomerat și încercăm să nu-i lăsăm pe clienți să aștepte prea mult până să-și achite produsele. Sperăm ca anul acesta să avem vânzări mai mari decât în anii precedenți”, ne-a declarat un asistent de vânzări al unuia dintre cele mai mari magazine de electronice și electrocasnice din Bârlad.
De la clienții aflați în aceste magazine, am aflat că au fost oarecum reticenți la oferta de Black Friday din anii anteriori, însă văzând că reducerile sunt destul de semnificative, anul acesta au dorit să profite de prețurile mici.
„Pentru puterea de cumpărare a bârlădenilor, prețurile sunt destul de bune. Am economisit bani de luna trecută, pentru că știam de Black Friday și vroiam neapărat o tabletă”, ne-a declarat o bârlădeancă.
Printre cei care au dorit neapărat să-și cumpere un produs aflat la reducere s-au numărat și o serie de curioși, majoritatea trecuți de vârsta a doua. Aceștia deși studiau cu atenție atât ofertele cât și produsele, au părăsit magazinul fără a cumpăra nimic.
Dacă în orașele mari din țară oferta de Black Friday s-a regăsit în mai multe magazine, la Bârlad, oferta a fost destul de limitată, comercianții mizând doar pe anumite produse.
Black Friday sau Vinerea Neagră a pornit în Statele Unite, fiind considerată și startul sezonului de cumpărături pentru Crăciun. Black Friday a fost asimilată și de unele magazine din România care se întrec în a oferi prețuri și reduceri cât mai avantajoase, astfel încât să atragă clienți într-un număr cât mai mare și să aibă, implicit, profituri foarte mari într-un timp scurt.