National

Începând de astăzi nu mai pot fi folosite actele de identitate sau permisele expirate în starea de alertă, dar care au rămas valabile încă 90 de zile după acea perioadă

Reprezentanții Ministerului Afacerilor Interne informează că de astăzi documentele care au expirat în timpul stării de alertă nu mai sunt valabile. Valabilitatea acestora fusese prelungită de către guvern cu încă 90 de zile după ridicarea stării de alertă (9 martie) pentru a evita aglomerațiile la ghișee.

Pe 9 martie, MAI avea în evidență 387 de mii de acte de identitate expirate, iar DRPCIV circa 500 de mii de permise de conducere. În cazul permiselor de conducere sau autorizațiilor de circulație provizorie, DRPCIV recomandă programarea în vederea preschimbării documentelor, urmând pașii:

  • efectuarea programăriilor online pe site-ul www.drpciv.ro;
  • achitarea contravalorii documentelor solicitate (prin intermediul CEC, BCR, rețeaua de stații SelfPay, online – ghișeul.ro sau drpciv.ro sectiunea servicii online – plăți, mandat poștal, etc.);
  • pregătirea documentelor necesare pentru preschimbarea permisului de conducere/înmatricularea vehiculelor (lista documentelor se regăsește pe site-ul www.drpciv.ro, secțiunea documente și formulare;
  • prezentarea la sediu conform programării.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button